// A doua zi \\
Ame P.O.V.
-O frate , ce ma doare capul ! Si de ce am mana transpirata ? am incercat sa-mi deschid ochi si apoi l-am vazut . Un baiat brunet , care cred ca e mai mare de cat mine la varsta si care statea pe un scaun de langa patul meu dormind dus si ma tinea de mana strans , plus care e din fericire sau din nefericire tot ce avea pe el erau niste pantaloni inchisi la culoare si niste bocanci , lasand la iveala abdomenul lui bine lucrat . Buuuuunn , cred ca sunt toata rosie la fata . In fata mea era o oglinda si vedeam cum eram bandajata pe gat , brate si in jurul abdomenului unde am fost injunghiata de nemernicul ala . Si apoi . . . . mi-am adus aminte , atunci cand m-am despartit de Yaboku si Mika , cat de greu ma miscam atunci cand am vazut multimea , acei trei nemernici care s-au atins de bietul meu frate si . . . acele maini reci ca gheata , dar cu o caldura aparte . Mi-am intors putin privirea la baiatul de langa mine , avea cateva fire de par in ochi asa ca i le-am dat au la o parte cu un zambet pe buze . Era dragalas . Si oricat de mult mi-ar placea privelistea trebuie sa-l trezesc . Am inceput sa-l zgaltai . Acesta tot murmura . Frate , se trezeste greu . Si mi-a venit o idee .
-Aaaa . . . e un pervers pe jumatate dezbracat la mine in pat ! am tipat cat de tare pot sau cat sa-l poata trezi .
-Aaa . . . Ce ? Unde e perversul ala ? spune si dintr-o data cade de pe scaun . Auu . . . asta a durut !
Nu m-am mai putut abtine asa ca am inceput sa rad de reactia lui . Doamne . . .
-Doamne , n-am m-ai ras de mult asa cu lacrimi . Ce reactie ai avut ! Domnule Pervers ! Hahahahha . . . incepusem sa ma mai linistesc , dar l-am vazut uitanduse foarte concentrat la ceva , si acel ceva era fata mea . M-am imbujorat .
-Ce ? Ce e ? Am ceva pe fata sau ce ? intreb un pic nedumerita . Vazand ca nu-mi raspunde , m-am dus mai aproape de el si i-am fluturat mana in fata ochilor lui . Aloo , domnule perveers ? E cineva acasa ? tot nu raspundea, doar se uita la un punct fix . Bine , tu ai vrut-o ! si i-am dat o palma zdravana incat sa dat cu capul de pat .
-Auu . . . si asta pentru ce a mai fost ? intreaba nedumerand , frecandu-se in locul lovit .
-Pentru ce nu erai atent si te uita-i la cai verzi pe pereti . Si oricum , ce sa intamplat ? Unde sunt ? Tu cine esti ?Si de ce esti pe jumatate dezbracat ? il intreb eu nedumerita .
-Aaa . . . pai , cum sa-ti spun ca intelegi ? se gandeste un pic si eu imi dau seama de ceva .
- Unde e Yaboku ? intreb eu ingrijorata .
-Aaa . . . aaa . . . aaa . el doar se balbaia , asa ca am actionat . L-am luat de par si de mana stanga si l-am trantit pe burta direct pe pat , ducandu-i ambele maini la spate si punandu-ma peste el cu picioarele pe langa corpul lui . Si inca tinandu-l parul intr-o mana si cu cealalta i-am intors fata spre mine , stand cu picioarele peste bratele lui , imobilizandul . Ahh , frate , esti buna sa imobilizezi oameni , nu-i asa ?
- Aici ai dreptate si plus . . . te-am intrebat ceva si daca nu imi raspunzi inseamna ca ori ai facut o mare prostie ori ca nu stii , asa ca . . . m-am apropiat de fata lui . . . unde imi este fratele ? ii sun facand niste ochi demonici .
- Stai calma , Ame . Aaaa . . . a inceput sa tipe . . . Baieti , UN PIC DE AJUTOR ? imediat intra pe usa o fata roscata cu o armura si o fusta albastra . Mmm . . . mi se pare ca o stiu de undeva .
-A vad ca te-ai trezit ! Ma bucur !
-Hei , Erza ! Nu ma ajuti un pic ? Spune brunetul incercand sa scape . Dar , l-am tras de par un pic si m-am lasat mai grea .
CITEȘTI
Zeita Pierduta din Fairy Tail(Fairy Tail)
FantasyAme Celesteel . . . ar parea un simplu magician adolescent , dar nu este asa . Ea este o Zeita speciala si ultima speranta de a mai putea salva planeta de la distrugere . Este nesigura la inceput in privinta puterii sale si daca ar mai putea sa-l pr...