Capitolul 3

336 16 7
                                    

P.S.: Actiunea se petrece cam cu o luna dupa ce membri ghildei care au fost la misiunea de a deveni Rang S . Adica dupa acei 7 ani . Dar inainte de  Marile Jocuri Magice.

//A doua zi \\

Autor P.O.V

Membri ghildei au inceput sa se trezeasca . Unii au plecat la casele lor ca sa se poata odihni cum trebuie . Altii au inconjurat canapeaua , uitandu-se rusinati sau pervers la cine erau pe canapea . Yaboku a adormit pe bar . Avea un vis atat de frumos , de cum isi intalneste tatal si il invata anumite lucruri . Dar cineva la trezit din acest vis frumos . O voce incantatoare .

-Yaboku-san . . . Trezeste-te . . . Haide , macar nu mai dormi pe bar . acea voce era a lui Wendy care ii tot scutura umeri .

-Mmm . . . Inca 5 minute , One-chan . . . ii raspunde in somn .

-Wendy , lasa-ma pe mine . ii spune Carla , punandu-si mana pe umarul ei . Pisica se pune pe bar , cu gura in dreptul urechii baiatului . Trezeste-te , lenesule ! Incepe sa faci cincizeci de flotari ! Haide , soldat ! ii tipa aceasta in ureche , iar Yaboku isi deschide larg ochii , cade de pe bar , dar se ridica imediat , luand pozitia de drepti , salutand militareste .

-Da , sa traiti , doamna ! tipa acesta . Dar , cand isi da seama ce se petrece isi intoarce privirea catre Wendy si Carla care se abtineau sa nu rada . Ma-ti pacalit , nu e corect . spune si face un botic . Oricum nu mai conteaza . Cat ii ceasul ? le intreaba pe fete intindandu-se ca o pisicuta .

-Ii ora pranzului , Yaboku-san . ii raspunde albastrica , dar atunci cand baiatul ii aude apelativul 'san' , se intoarce cu fata la ea , foarte serios si si-a apropriat fata de a ei avand o distanta destul de mica intre fetele lor , iar acesta si-a pus mana stanga pe obrazul ei si la mangaiat usor cu degetul mare . Carla mai avea un pic si il lua la bataie pe baiat pentru miscarea acea brusca pe care a facuto , iar Wendy ... era nedumerita dar si rusinata in acelasi timp .

-Sa nu ii mai pui numele meu apelativul 'san' , ai inteles ? ii spune inca serios . Si plus suntem prieteni , nu-i asa , Wendy-chan ? continua de data asta zambind pana la urechi . Aceasta doar da din cap si se imbujireaza un pic , iar Yaboku se indeparta . Cei doi si Carla si-au petrecut seara trecuta povestand si razand , incepand sa devina mai apropriati sufleterste .

-Bun , nu imi place cand prieteni imi spun asa . spune Yaboku . Ei sunt intrerupti de niste rasete care veneau de la multimea de la camapea . Cei trei se duc acolo . Hei , ce sa intamplata aici ? ii intraba , iar atunci vazu cine era pe canapea . Era sora lui ce statea pe Gray , cu capul pe umarul sau , iar Gray cu capul pe capul ei si cu mainile in jurul taliei ei . Acesta doar ofta . One-chan , iarasi ai facuto . . . spune masandu-si tamplele .

-Cum adica 'iarasi' ? intreaba toti in acelasi timp uitandu-se la bietul baiat care parea stresat .

-Off . . . ofta . . . de obicei cand One-chan e beata sau aproape beata , sare pe cineva si nu adoarme pana nu ajung in pozitia . . . asta . arata cu mana spre cei doi . Si mie mi-a facuto de cateva ori . E stresanta , nu gluma . le explica el .

-Sii . . . cum ii trezim ? Am incercat cam orice . Dorm dusi . Stii ceva care ne-ar putea ajuta ? intreaba Natsu , iar Yaboku se gandeste un pic .

-Stiu . . . se trezeste spunand . Am nevoie de ajutarul tau , Natsu-san ! ii spune acesta , iar Natsu doar da din cap . Acesta il ia de mana pe inflacarat si se duce in fata celor doi , Yaboku il pune pe Natsu in fata lui , el ascundandu-se in spatele lui folosindul ca un scut . De obicei mergea metoda de trezire , dar Ame poate avea diferite stari , ori ii da un pumn si il lasa lat , ori ii sare il brate , de aceea il pusese pe Natsu in fata lui . Albastrelul isi strecura mana pe langa acesta si incepe sa isi plimbe usor degetele pe spatele surorii sale , de sus in jos , aceasta incepand sa se fataie , iar atunci cand ajunge la baza spatelui , o ciupeste .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 23, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Zeita Pierduta din Fairy Tail(Fairy Tail)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum