Блъскай блъскай къса се!!!!!!-Ко са къса ма миндил?
-Гумата бе !
-Кви ги бращолевиш ма лейди?
-На мъжкото ти достойнство бе балък!
Мале къв е.тъп тоя. Па убав кат АЗИСА - моя идол.Аз първо го сбърках с него и са зарадвах че вече ние обратен врътнал са е и е прав вичи.Ма кът му видях евтините гащи от руския пазар разбрах че съм са минала.Пууу язък си викам.
- Ма на вратата ти пише че ни ти пречи ма лейди.
оооххх тоа кък ма блъскааа.охххх ша ми потечат вагиналните течности скоро!
малеее блъс бляс пляс оо гъза ми!
не са ма блъска ли така от както бях на 10 we!!!
-Дя не ми пука !само ме блъскай!
дъ амо кат му рекох аз така и чесновия сос ма напълни кат дйонер...жэгт
ууу веднага станах и почнах да скачам да са исипи че неща малки лейдита лейдивковци!
-аре дай парите ле циганин.
-кви пари ма?
-
-оо sex mex durex нищо че са скъса пак плащаш бе сланино!
-добре ма пача!
кат речи тва тоя с малкото достойнсто извъди един кожен портфииил и ми дади некви жълти стотинки.-Ко и тва бе лайно ?аз взимам сомо цели левчета ле простак.
станох отидох до клозеталбръкнах в водата и измадих пищова ми.върнах се в ложето си и ко да видя бедняка го няма.
-а няма да стане!!!!аз съм ЛЕЙДИ СИФИЛИС ни са придавам.!111
хукнах да го търся така както ромка ма е родила.
огледах са в стулъопиново е трудно да намериш човек.глеам глеам и някъв дъртак под черницата ма заговори извиднъж.
-ей пиленце ела при батко..!.-ми крещи и ми плюее..
-не съм пиле ле памперс!просто съм космата! .ме викам аз като го застрелях у мутрата.и без тва му астят ден месиц я годинця.
аа развика са няква.
огледах са прицилих са и аа нещщо ма ръчка отзади.обърнах са и гледам ко да видя оня бедняк.с ко ма ръчка ли ми с един прът.не с такъв прът ми с дървен ле бели мишки !!
ама ЛЕЙДИ СИФИЛИС не умира така лесно уее ...!!111
взимам пищова и го целя у мъжката п*тка.стааам и го целя у в очото .
-пу кажи МАРАБА от мене на ромския бог Плячко доносника!
оохх вагинални течности.. аа допрече съм без гащи.
охх свърших.