SABAH:
Bilgisayar oynuyordum.
Herşey çok sakin ve iyiydi. Akşamdan beri hiç kabus görmemiştim.
-------
Düşüncelere dalmaktan oyun bile oynayamıyordum.
Canım sıkıldı ve bilgisayardan kalktım. Pencereye yöneldim. Perdeleri açtım. Ama.. ama... oda ne?
Bu bir insanmı? Hayır hayır. Bu bir yaratıktı bir şeydi!! Çok şaşırmıştım çünkü çok garip ve çirkin bir görüntüsü vardı. Banada dik dik bakıyordu. Çok korkmuştum. Ellerini cama yaslamıştı ve hiç haraket etmiyordu.
--------
10 dakika geçmişti ve ben hala ona bakıyordum. Çok şaşkındım. Bunun çocukların bir şakası olabileceğini düşündüm. Dışarı çıkıp onlara hadlerini bildirmeliydim. Genede çok korkuyordum.
Elime bir beyzbol sopası aldım ve dışarı çıktım. Evin arkasına geldim. Ama.. orada hiçbirşey yoktu. Çok garipti.. İçimden heralde çocuklar korkup kaçmıştır diye düşündüm.
Eve geri girdim. Odama girince pencereye tekrardan baktım. Ama ... aman tanrım. O şey oradaydı. Koşa koşa tekrardan evin arkasına geldim . Yoktu. Koşarak tekrar eve girdim ordaydı.
Aman tanrım deliriyormuydum? Bu nasıl olurdu.. Yoksa o gerçek miydi?
Perdeleri sonuna kadar kapadım. Onun o iğrenç yüzünü görmek istemiyordum.
-----
Köşeye oturdum ve pencereyi izlemeye başladım. Pencereden garip sesler geliyordu. Sanki şey pencereyi çatlatıyordu. Hemen perdeleri açtım ve şeyin kızgın olduğunu gördüm. O çirkin yüzü korkunç olmaya başlamıştı. Perdeleri sonuna kadar açtım. Şey sakinleşmişti. Şey mutluydu. Ağızı kulaklarına kadar geliyordu.
------
Sabah olmuştu bilgisayar oynuyordum. Camın kırılma sesini duydum ama takmadım......
O şuan arkamdaydı öyle değilmi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARANORMAL GERÇEKLER 2
ParanormalARKADAŞLAR İLK KİTAB'IN ARDINDA ÇOK MESAJ GELDİ DEVAM ETSİN DİYE.BU SEFER TEK BİLGİ DEĞİL BÜYÜLER, GERÇEKLER, ASTRAL SEYAHET, EFSANELER, VE MERAK ETTİNİZ HERŞEY.