Selamın hello şıllıklar! Umarım seversiniz ♥_♥
Multimedia: Didem yavrunuzBeste, yavrum, sen Türksün ya…
"Yav ben seni, sevmişem! Hem de çok çok sikmişem! Sonra da bir güzel bebek, peydahlamişem!"
Kendi uydurduğum şarkının ritmine uyarak sarı bezi halay mendili -yavrum- misali sallamaya başladım.
"Dırıdırı dıtdıt dırıdı..."Bir de şarkıya uygun ritim bulduğumda bunu albüm olarak çıkartsam kaç Grammy Awards alabileceğimi düşündüm.
Taylor Swift-Justin Bieber rekorunu TNT'yle patlatırım yemin ederim.
For egzampıl, tu mi. Veri veri nay ni, nay ni. Temizlik yapa yapa götüm, ağriyi.
"N'aber kız, zilli!" deyip kıvırtarak viledayla yanıma gelen İlayda'ya sırıttım. Sonrada az önce temizlediğim yere basmasıyla ayağımdaki pembe terliği ayağımla nişan alarak 'headshot' yaptım.
"Ulan ittirgit geri! Kız Allah senin canını almasın daha yeni sildim oraları sie ordan!" dediğimde alnını ova ova geri gitti.
"Kızım annem senin kadar uzman değil lan şu terlik işinde." dediğinde sırıttım.
"Herkes bir Didem Pelit değil bebeğim. Bu arada anana söyle ona ders veririm ben." dediğimde bana sırıtıp bağırmaya başladı."Hilal teyze! Didem göt veriyormuş!"
Hilalminatör içeri elinde terliği, başında klasik usül bağlanmış beyaz tülbentiyle girdi. Arkasında da ellerinde çekirdeklerle gelen Yağmur ve Ceren şerefsizleri.
"Kız! Sen beni ele güne rezil mi edecen? Kolu komşuya mahvedecen sen beni! Kız başıma orospu mu oldun bir de!" deyip dövünmeye başladığında gözlerimi devirip ev topuzumu düzelttim.
"Ya anne saçmalama ne oros- Ah! Ne atıyorsun be?!"
Annem elindeki terliği koluma fırlattığında lafım kesilmişti. Ceren 'Ehühehe' diye güldüğünde ona pis pis baktım.
E tabi doğal bunlar.
"Küfretme yanımda! Annenin yanında küfredilmez!" dediğinde dil çıkarttım.
"Sen küfrediyorsun ama!" dediğimde diğer terliğini de bacağıma attı.Ablanız uzman oldu bebeğim!
Terlik bana isabet etmeyince daha da çirkefleşen Hilalminatör bana yeşil gözlerini belerterek baktı. Yağmur bana 'BOKU YEDIN AŞKISI' der gibi baktığında ona gözlerimi devirdim. Yemin et Yağmur? Ben sanki boku bir buçuk porsiyon -hem de bir değil yani- yediğimi bilmiyorum Yağmur.
Ben bilmem Yağmur bilir canısı.
"Anneyim ben! Ben küfrederim. Sen şıllıksın!" dediğinde homurdanıp İlayda'ya pis pis baktım.
"Piçin kızı!" diye çemkiren anneme içerden babamın cevabına anırdım."Seni duyuyorum! Kevaşe karıya bak hele bak bak bak, bak hele bak! Benim gibi 'Briet Piti'yi (Brad Pitt) buldun da başka ne bok istiyorsun be?!"
Ceren yanıma kayıp kulağıma fısıldadı.
"Amına koyduğumun kankası sağdan sağdan sıvış ulan." deyip sertçe yutkunduğunda sessizce gülüp ona elimi gösterdim. Umursamaz şekilde elime baktığında anında elleriyle gözlerini kapattı.Tabi ki de kahkaha atmamak için domuz sesi çıkarmadım saçmalamayın lütfen(!)
"Hadi, hadi çıkın şu mutfaktan gidin bana marketten bir ekmek, 3 baş sarımsak, bir de 2 kilo domates alın da gelin bir işe yarayın hadi." diyerek bizi evden kovan anneme pis bakışlar atıp köşedeki 50 lirayı aldım. İlayda'yla Ceren aşüfteleri yerlerinden bile kalkmadıklarından Yağmur öfleye pöfleye kalktı. Spor ayakkabılarımı giymek için evden çıkarak binanın merdivenlerine oturdum.
Burası Türkiye, Bağcılar cehennem anam. Bizde öyle ayakkabıyla evde gezmek filan?..
Hahaha, nah.
Asansörü çağırıp gelmesini beklemeye başladım. Yağmur da saçını örmekle uğraşıyordu. Üzerime göz attığımda ne kadar paspal olduğumu kanıtlamış oldum.
Pembe tişörtüm, siyah taytım, açık saçlarım ve siyah Vans'larım ile resmen gayrimenkul reklamında kullanılan Rihanna şarkısı gibiydim.
Asansör geldiğinde içeri geçtim. Kapıyı ben tutuyorum sanan Yağmur'un yüzüne çarpan kapıyla 'Didem Pelit ile Anırmaya Bir Kala' programına hoşgeldiniz. Yağmur homurdanarak asansörün kapısını açarak yanıma geçti.
"Gülme be!" dediğinde tükürmeye benzer bir ses çıkartıp '0'a bastım.
Mal lan bu he.
Asansörden çıkıp binanın demir kapısını açtıktan sonra koca bir küfür savurdum.
Her yer 'Temsili Bicolata Erkeği' kaynıyordu ulan! Şansıma bir güzel sövdüm. Tabi Yağmur piçinin sülalesi rahattı onun üstü başı düzgündü. Ceren'le İlayda da bizim pencereden çocukları kesiyordu. Namussuzlar. Günahkarlar.
Ya ben? Ben ise kuaför broşüründe kullanılar Selena Gomez gibiydim.
Şans dostum... Biz onunla Sinan Akçıl ve ses telleri gibiyiz. Bende o kadar yok yani bu siktiğimin şeysi.
Evimizin karşısında basketbol sahası vardı. Tabi doğal olarak da meteor yavrular.
Blüzümü diyorum... Siksinler.
"Kanka..." deyip anırmaya başlayan Yağmur'a 'SENI PEZEVENKLERIN ELINDEN BEN ALDIM' bakışlarımı yolladım...
Trip Mod: On
"Amına koyacağım ben senin bekle." diye homurdanıp markete ilerlemeye başladım. Tabi arkamdan da sırıtarak gelen piç mi piç bir Yağmur.
"Niye sen lezboş musun?" deyip sırıtarak bana bakan Yağmur'u Kim Kardashian'a taş çıkartan mükemmel popuşcuğumla kenara ittim.
"Hayır ama senin ibne olduğun çok belli kanka." deyip sırıttım.
"Kızlar ibne olmaz kanka lezbiyen olur." deyip sırıtan Yağmur'a 'BEKLE AMINA KOYACAĞIM SENIN' gülüşümü yapıp Yağmur'un annesi Türkan teyzeyi aradım."Efendim Ezgi kızım?"
Zilli sırıtmamı yapıp Yağmur'a gıcık bir bakış attım.
"Türkan teyze, Yağmur lezbiyenmiş." deyip telefonu Türkan teyzenin yüzüne kapattıktan sonra cadı kahkhası attım."Allah'ın ibnesi!" deyip bana 'kurtadama dönüşmüş Scott' bakışı atmaya başladı. Açıkçası korkmuştum. Veri veri korkmuştum. Göt korkusu beni benden almıştı bile...
Çok pis korkuyordum ulan!
"Sıçtım mı?" deyip şirin olduğunu umduğum bir gülümsemeyle ona baktım.
"Hem de ne!" deyip şirin olsa bile şuan bana Jeff the Killer gülümsemesi gibi gelen bir gülümsemeyle bana baktı.Helvamın içine fındık, fıstık, ceviz ya da öyle boktan bir şey koyanı mezardan çıkıp sikerim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ KAMPI: TÜRKLER GAVURLARA KARŞI
HumorBadem Gözlü Kız İle Buz Çocuğun Hikayesi... *** Aleyna Tilki kadar egolu, Enes Batur'un 'Helyum Challenge' videosu kadar saçmalık dolu, 'Arkadaşım Hoşgeldin' programı kadar 'thug life'lı, bol Türk esintili bir hikayeye var mısın? ~ "Diğdeğm biğr suğ...