Hey hey hey!
Multimedia: Ceren
Olum bu kız Türk ulan Türk. Nejlacığım sen insansan ben neyim?"Üf üf üf üf... Pişt, kız anası hoppa baksana 8'li mi 6'lı mı şu sarışınınki?" diyerek dirseğimle Ceren'in böbreklerine işkence ettiğimde dirseğime vurup gösterdiğim sarışına baktı.
Çok yakışıklısın be sarı saçlarına kurban olduğum.
Çocuğa bir kez daha maşallah okuyup köşedeki poğaçamdan bir ısırık aldım.
Vallahi ne yalan söyleyeyim, eğer odanızın camı yakışıklıların bulunduğu bir basketbol sahasına bakıyorsa ve siz de benim gibi kas fetişisti taş, meteor, mükemmel, övülmelere layık kusursuz bir kızsanız çok şanslı bir kaltak olabiliyordunuz anam!
"Analar neler doğuruyor be!" diye İlayda'yı kafamla onayladım. Haklıyda valla bizim kumral sürtük.
"Kimi kesiyonuz yine?" diye içeri homurdanarak giren kanki bozuntum Emre'ye sırıttım.
"Vallahi ne yalan söyleyeyim kankaşkim, annenler seni yaparken malzemeden bırak çalmayı malzeme bile kullanmamışlar." deyip sırıtarak sarışın afetimi Emre'ye işaret ettim.Bu kekoyu sinirlendirmek çok zevkli oluyordu be.
Bana yüzüni buluşturup 'ÇUKUMDE DEĞILSIN' bakışını attı. Köşedeki poğaçayı ağzına tıkıp bana tekrar pis pis bakarak odadan çıktı. Ay götüm. Ayol çok mu umrumdaydı be? Kıçımın kenarı!
Lan benim kıçımın kenarı varsa benim götüm dörtgen miydi?
Bir ara götüme bakmayı aklıma not edip poğaçamı ısırdım. Telefonum çalmaya başladığında telefonda çıkan isime homurdandım.
Emre Yavruşum arıyor...
"Ne var be anası zilli Emre?" diyerek telefonu açtığımda bize misafirliğe gelen Emre'nin annesi Tuğçe teyzenin mutfaktan cırlamasıyla ana olacak kişi görmese de dil çıkardım.
"Kız götümsü varlık benim orada cüzdanım kalmış da onu aşağı indirsene." dediğinde cama baktım. Aşağıda yanındaki Yunus ve Serkan ile bana bakıyordu. Sırıtıp cüzdanı aşağı fırlattığımda küfredişini duymuştum.Kızlarla birbirimize bakıp bakıp yarım saat anırmıştık.
Kapının zil sesiyle Ceren bana sırıttı.
"Sıra sende bebişim." dediğinde homurdanıp kapıyı açmaya gittim. Ev ev değil sanki cadde anam. Ben o narin ve güzel ayaklarım nasıl yorulmuştu nasıl yorulmuştu anlatamam. Kapıyı açtığımda karşımda Emre, Serkan ve Yunus vardı.Kardeşlerim la bunlar benim.
"Ulan bir de kanka olacaksınız! Kullanın o yedek anahtarı kullanın. Emre, yavrum madem yukarı çıkacaksın niye cüzdan istiyon bebem?" diyerek homurdandığımda Emre omuz silkti. Yunus ise sızlandı.
"Ama çok üşeniyorum o anahtarı… Cümlesini kurarken yoruldum." dediğinde ikimiz de sırıtıp sarıldık."Ruh üşengecim." dediğimde kıkırdadı.
"Kız şırfıntı Didem. Benim taş sevdiceğim buralarda yok değil mi?" diye sessizce konuşan Serkan'a sırıttım.
"Ceren içerde poğaça tıkınıyor." dediğimde Serkan alel acele üzerini düzeltip içeri geçti.Bizim boklu Serkan Ceren'i seviyordu. Ama Ceren'in yüreciği Yunus kaşarının ellerine koymuştu. Ve Yunus'un aklı, umutsuz şekilde Ceren'deydi. Kankisi Serkan Ceren'i sevdiğinden açılamıyordu Ceren'e. Çok seviyordu bizim pambıh pirimses Ceren sürütüğünü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ KAMPI: TÜRKLER GAVURLARA KARŞI
HumorBadem Gözlü Kız İle Buz Çocuğun Hikayesi... *** Aleyna Tilki kadar egolu, Enes Batur'un 'Helyum Challenge' videosu kadar saçmalık dolu, 'Arkadaşım Hoşgeldin' programı kadar 'thug life'lı, bol Türk esintili bir hikayeye var mısın? ~ "Diğdeğm biğr suğ...