Gianny si Gionny

17 1 0
                                    

Gianny si Gionny erau in Metro si si-au cumparat din Selgros piese de masina, desi niciunul nu avea masina pentru ca au vandut-o sa aiba bani de benzina.
Cand au ajuns la casa avand doar o hartie de 500 ron si piesele costand 550 ron, casierita de la Carrefour nu avea sa le dea rest.Si când au iesit din Auchan au realizat ca au uitat sa ia paine de Kaufland asa ca au intrat inapoi in Lidl.
Gianny a scos schimbatorul de viteza de la skateboard si si-a cumparat un ceai, dar aparatul din Penny nu avea sa le dea rest.Gionny a luat un baros din Hornbach si a iesit in parcarea de la Profi, ca sa isi caute masina, desi nu aveau.
Afara era august, si ningea abundent,iar copii culegeau ouale de la Mos Nicolae(cum o sa sune asta )
Lui Gianny ii place painea, desi este alergic la gluten.
De cand era mic Gionny a visat sa fie portar la baschet.
Gionny este patriot convins (vioara de jale)si de mic si-a urmat visele,desi este imobilizat intr-un scaun cu rotile(gata cu vioara).
Acum Gionny are 20 de ani si a ajuns jucator profesionist de ping-pong in nationala Spaniei (se termina vioara de jale cu un scartit brusc),unde până akm cateva luni avea o plantatie de avocado unde lucrau exclusiv mexicani, platiti in monede chinezesti.
Gianny s-a dus in Vaslui acolo unde Cioaca era padurar.
Gianny a ajuns tocmai pana in Vaslui pentru a-i fura bicicleta Elodiei.dar acesta a dat peste elicopterul din aur masiv a lui Cioaca pe care l-a "imprumutat".
In timp ce decola Gianny a aterizat pe Elodia care dormea pe un pat de cuie.
Toata lumea a dat vina pe Cioaca pentru cele intamplate.
Emil Boc venise sa puna impozit pe bicicleta din rugina a Elodiei pentru care venise si Gianny.Boc a vazut elicopterul.
Primarul Clujului a daramat elicopterul.Gianny a fost obligat sa conduca, desi nu avea carnet,un Ferrari din mercur pana la magazinul de la coltul sensului giratoriu ca sa isi cumpere un corn cu ciocolata.
Dupa doi ani Gianny si Gionny s-au întâlnit la Paris,unde au comis un atentat sinucigas la Turnul Eiffel, dar bomba n-a explodat.
Cand politia din Roma a cautat probe acestea(nr.probele) i-au condus pe elvetieni direct catre faptas(tobe de suspans):Elodia.
Elodia a fost acuzata post-mortem de catre gaborii romani din ambasada Angliei din Japonia, condusi de Dragnea,pentru defaimare.
Gianny si Gionny au trait fericiti pana cand piticu de Boc a intrat cu Matiz-ul in blocul in care acestia locuiau.
NU!NU BAGAM LEGALE! SUNTEM DOAR FOARTE FOARTE PROSTI SI CREATIVI.

Povesti De La Grupa "Cuisoarelor"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum