Pablo si Aurel

9 1 0
                                    

Sa incepem cu prezentarile
Pablo un egiptean de etnie jamaicană ,dintr-un tata care era băştinaş japonez cu trasaturi de ungur.
Mama lui Pablo este o chinezoaica crescuta in Uganda pentru a detecta bombele subacvatice din desertul Sahara din Cipru.
Bunicul din partea mamei era fiica unui soldat nazist care lucra pentru KGB,si era evreu.
Bunica din partea tatalui era fiul nepotului.
Aurel este un arab de nationalitate irlandeza de religie rastafariana.
Mama lui Aurel este sofer de TIR pentru aviatia hawaiiană din varful muntelui Himalaya.
Tatal sau este profesor de desen care preda fizica in timpul orei de franceza la o scoala nemteasca.
Pablo era un vanator care pescuia pasari cu pistolul de semnalizare.
Aurel este bucatar specialist in mancarea specifica somaleză gatita in Italia pentru atlantidei
Pablo l-a intalnit pe Aurel pe holurile scolii
Fara prea multe vorbe, pentru ca Pablo era mut si Aurel surd si in scaun cu rotile, s-au inteles la fel de bine cum se inteleg legumele in salata.
Dar povestea nu incepe aici, ci mult mai tarziu, in anul 2016 cand Aurel ajunge primul parasutist cu handicap locomotor *lacrimi de mandrie* iar Pablo primul dezvoltator de aplicatii mut.
Intr-o seara, in Irak Pablo a fost rapit de sirienii angazati de rusi pentru a elimina dependenta oamenilor pentru Pokemon Go.
Ghiciti cine trebuia sa il salveze pe Pablo? Nu, nu trupa lui Aurel, pentru ca aveau liber, dar au trimis o trupa FOCA pentru operaţiunea "Pablo GO" .
Echipa FOCA nu aveau parasutisti, pana si-au dat seama ca nu pot ajuta in nici un fel, asa ca i-au chemat pe Aurel si pe ai lui si au salvat situtia *sunet de trompeta triumfătoare*

Povesti De La Grupa "Cuisoarelor"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum