Bölüm 2

161 4 4
                                    

Evet artık hangi liseye gidicegimi karar vermem lazımdı. İnternette begendigim liseler vardı ama sanırım bu liselerin içinden İzmir anadolu lisesi olacaktı tam benim istediğim gibi bir okuldu okulu çok büyüktü v bu benim hoşuma gitmişti. Hemen aşağıya annem ve babama haber vermek için oturma salonuna indim."Anne ve baba ben gitmek istediğim liseyi karar verdim" dedim annem ve babam aynı anda " Hangi lise kızım" dediler bunu sevinmistim annem ve babam cidden çok merak etmislerdi " izmir anadolu lisesi tam bana göre bir lise büyük bir okul " annem de babamda " Güzel secim yapmışsin " dediler. Ve ben hemen ardından " baba okuluma kayıt yaptırmaya ne zaman gidiyoruz" dedim babam " Yarın beraber kayıt yaptırmaya gideriz " dedi bende "tamam babacıgim " diyerek tekrar odanın yolunu tuttun. Çok heyecanlıydım yarın yeni liseme kayıt olucaktım. Banyo yapmam lazımdı pornozumu ve kafa havlu alıp banyoya geçtim. Saclarimi taradım saclarimın renklerini çok begeniyodum. Sarı renkliydi düz ve göz rengimde maviydi ten rengim beyaz adeta bir vampir gibiydim. Duştan çıktıkdan sonra giyicegim pjamayı aldım pjamamı çok seviyordum. Düz siyah renkti pjamalarımı giydikten sonra saclarimi tarayip kuruttum. Ve artik yatmak için hazırdım. Sabah annemin beni kaldırmasıyla uyandım saatti çok merak ediyordum. Ve saatte baktigimda saat daha 9:20 geçiyordu nee bu saatte mi olamaz annem " kalk kizim hadi " demesiyle " tamam anne" dedim. Hemen ayağa kalkıp üstümü giyinmeye başladım dar bir siyah yüksel bel pantolon onun üstüne düz beyaz bluz ve bluzun üstüne siyah bir deri ceket giyim beyaz converse ayakkabı ve son olarak da siyah deri üstünde zimba deseni olan cantami aldim giyinmem tamamlamisti. Asagiya inerek babamla beraber evden cikip yeni aldigimiz kırmizı mercedes arabaya bindik. Artik okuluma kayit olma zamanki gelmişti müdürün odasına gidip kayıt oldum ve benim sinifim 10-E sınıfıydı sinifima bakmak icin 2 kata cikmistim. Sinifa girerken bir çocukla karsilastim. Saclari daginik kahverengi yüzünde kirli sakalları ve uzun boylu bir erkeksi en önemlisi ise gözleri gözleri de kahverengiydi bana çarpan çocuk hic özür dinlemeden yanimdan geçmişti ve bit suru erkek arkasından gelmişti acaba neler oluyordu en önemlisi ise bu çocukla ayni sınıftamıydım.

PSİKOPAT SEVGİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin