8.Bölüm: Bilinmeyenden Oluşan Stres
Turnuva devam ederken seyirciler tarafından ilk turda olan olay unutulmadı ve dörtlünün maçlarına büyük ilgi gösterildi.
Alkeon çeyrek final de dahil ilk tur dışında sadece tek bir maç yapmıştı. Bunun nedeni Alkeon'un üçüncü turdaki Sargoth'lu rakibini de aynı ilk turda ki gibi rakibinin kafasını meyve kesiyormuş gibi rahatlıkla vücudundan ayırması etkili olmuştu.
Bunun dışında Sargoth prensi Kai ikinci favori olarak gösterilip onlar arasındaki final maçının nasıl olacağını düşünürken geceleri kafalarını yastığa koyup uyumak oldukça zor bir işe dönüşmüştü seyirciler için.
Bu dörtlünün dışında Alkia prensesi tamamiyle hıza dayalı bir kılıç tekniği ile rakiplerini yenmiş ve bu dörtlüden sonra en çok dikkat çeken isimdi. Gökyüzü turnuvası her zaman kimin güçlü olduğunu gösteren bir turnuva olmuş ve diğer ülkelerin yanında en büyük saygınlığı kazanabilmek için gençlere büyük baskı oluşturduğundan genellikle turnuvaya katılanlar için korkulu rüyalara dönüşüyordu ama bazılarının ise... Turnuva onları derin bataklıktan kurtaracak ulan tek şanstı...
Grey turnuva alanında sıradaki maçı beklerken rakibini düşündü. O Sargoth prensi Kai'di. O da aynı Alkeon gibi rakiplerinin ona dokunmasına izin vermemişti. Kai yüksek hızlı ışık mızraklarıyla rakibinin hayati olmayan bölgelerine saldırıp zaferi kazanan biriydi.
Bu davranışı rakiplerini gereksiz yere öldürmekten çekindiği için yaptığını düşünüyor ve üç halkın da sempatisini kazanan biri olmuştu. Durumun böyle olmadığını fark edenler ise onunla karşılaşanlar ve kana susamışlığı hissedebilecek kadar güçlü olan savaşçılardan oluşan küçük bir kısımdı. O sadece rakibinin karşısında acı çekip, onun yüzünden oluşan yalvarışları dinlemekten zevk alan bir sadistti.
İki maç sonra Grey'in maçı oynanacaktı. Önce Alkia prensesi Irina'nın bir başka Alkia'lı ile maçı vardı. Normalde eşleşmelerde kendi krallığından olanların karşılaşmaması sağlanır ama dört Alkialı iki Tetralı ve iki Sargothlu kaldığından iki Alkialı karşı karşıya gelmek zorunda kalmıştı. İkinci maç ise Sora'nın Esteal ile karşılaşacağı maçtı. Sora için Grey'in fazla endişesi yoktu. Zaten olsa da maça on dakika kalaya kadar Sora kendi başına takılmayı seven biriydi. Bu yüzden Irina'nın maçını izlemeye ve eğer Kai'yi yenerse sonraki rakibi hakkında bilgi almak istemişti Grey.
'' Irina Airis turnuva alanına bekleniyorsunuz... ''
Grey anonsun sesiyle düşüncelerden arınıp sahaya baktığında rakibin çıkmış olduğunu fark etmişti. İlk anons maç başlama saatinden beş dakika geçmesi halinde rakiplerden birinin çıkmaması itibariyle yapılırdı ve beş dakika arayla iki anons daha yapılır ve üçüncü anonstan otuz dakika sonra da karşılaşmaya taraflardan biri çıkmazsa hükmen mağlup sayılırdı. Durumun garip olduğunu fark eden Grey merakını yenemeyip özel yeteneğini kullanmaya karar verdi...
. . .
Sora her zaman ki gibi maç öncesi bir ağacın gölgesine oturup, maça odaklanıyordu. Şimdiye kadar özel kozlarını kullanmamıştı ve Alkeon'la karşılaşana kadar da kullanmak istemiyordu. Yerinden kalkmaya hazırlanırken ağacın gölgesinin koyulaştığını fark etti;
'' Ne oldu? Genelde beni karşılaşma öncesi rahatsız etmezsin Reed. ''
'' Senden önceki maç iptal edileceğe benziyor, turnuva alanına gitmelisin. Ayrıca, baban senin için rakibini araştırdı, duymak ister misin? ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Şeytan
FantasíaKüçük balıkların, büyük balıklardan intikam aldığı bir hikaye... En güçlü üç krallıktan biri olan Tetra Krallığı, Alkia Krallığı tarafından ciddi bir şekilde hezimete uğramış ve haritadan adları silinmiştir. Şimdi ki Asil Tetra halkı kabile sistemin...