A túlélő

197 17 2
                                    

A penészesek felfigyeltek rám.Kivágtam az ajtót és futni kezdtem ahogy csak bírtam.Kifutottam a bázisról be egy sűrű erdőbe.Ilyedtemben azt sem tudtam mit csináljak ezért leultem egy fa tövébe és meghúztam magam.(lehet,hogy a fára kellett volna másznom de mostmár mindegy.)Hörgésre ébredek,egy penészes beakadt egy nagy gyökérbe a mellettem lévő fáéba.Nem tudtam mit tegyek.
Mennyek oda?
Végülis csak meghalhatok.
Végül inkább csendben elindultam a város felé.Furcsa mert még egy penészessel sem találkoztam az erdőben.Megláttam egy kis faházikót.Bementem.Nem volt bent senki csak egy halott kenyér ahogy láttam elvágták a kenyERÉT.Kezdtem átkutatni a házat élelem,víz és ruhák után.Találtam egy kis vajat és pár meleg ruhát.Azthiszem,hogy meghúzom magamat itt egy kis időre,és másnap reggel tovább megyek.Állítólag keletre,van egy egész üzletnyi túlélő.Elhatároztam,hogy megkeresem őket.
--Másnap reggel
Nagyon hideg van.A szél is süvít.Felvettem az összes melegruhámat,és elindultam.Nemtudom biztosan,de talán már 3 órája gyalogoltam.Valami zajt hallottam magam mögött.Hátranéztem és egy fura alak rajzolódott ki egy hatalmas épület árnyékában.Mozdulni sem mertem.Egyre közelebb és közelebb jött a félelmetes alak.Egyre felismerhetőbbé vált.Egy túlélö volt...

The Walking Bread Where stories live. Discover now