Arra ébredtem,hogy John a fejem körül sertepertél.A fejem zúgott a szám ki volt száradva és a torkom kapart.
-Indulnunk kell mondta-kissé ilyedt hangon.
-Miért mi történt?
A penészesek gyorsan jönnek felénk úgy látzik felfigyeltek ránk valahogy.
Gyorsan felpattantam,gyorsan körbe néztem a házban hátha akad valami hasznos.Találtam egy üveget,egy takarót és egy elég nagy konyhakést.A hátsó ajtón kifutottunk és az erdő felé vettük az irányt.
-John
-Igen?
-Mi volt a munkád a dolgok előtt?
-Hááát...afféle kidobó voltam,csak magasabb szinten és nem clubbokban.
-Értem.
-Családod?-kérdezte félénken
-Nem akarok beszélni róla.
Néma csend lett úrrá rajtunk.
Hörgést hallottam a hátunk mögött.
-Vigyázz kiáltottam.
John egy szem pillantás alatt elugrott és a penészes orra esett.Futni kezdtünk minél távolabb a zombitól.
-El kell hagynunk ezt a várost-montam
Bólintott,és az erdő végén lévő házra mutatott.
-Az ud var üres-suttogtam
-Mennyünk be?
-Igen,de csak óvatosan.
Lassan felmentem a lábam alatt nyikorgó öreg falépcsőn és a bejárati ajtó felé vettem az irányt.Benyitottam...
Senki sem volt bent.Egy árva lélek se.
-Szerintem ez egí vadász háza lehetett.(a falon lévő állatfejekből ls a sarokban álló puskákról kiderítettem)
-Vigyünk el amit csak elbírunk,jól jöhet még.
-Én keresek ételt,italt te meg szedd össze a fegyvereket.
-Oke-mondta azzal sarkonfordult és felfutott az emeletre.
Én a konyhába mentem átkutatni.Pár darab kekszen és egy penészes almán kívül nem nagyon volt ott semmi.De találtam egy telefont és az üzenetrögzíttőn 3 üzenet volt.
"...ne maradjatok ott....mennyetek....Kanada....ott a....túlél...."
Vlge lett hirtelen.Érdekes gondoltam.Fogtam egy darab papírt és felírtam rá ezeket az információkat.
John éppen befutott.
-Öszeszedtem mindent van négy dobz lőszerünk két vadászpuska és egy kisebb kézi fegyver.
-Szuper!
Bezzeg én nem büszkélkedhettem ekkora hadizsákmánnyal.
-Induljunk mondtam.
-Van egy hely,állítólag Kanadában.Talán ott találunk túlélőket.
-Ezt miből gondolod?
-Lehalgattam az üzenetrögzítőt.
-Jó-mondta.
-Mennyunk nézzunk körül a hátsó udvaron.
A hátsó udvar nagy volt és poros a jobb oldalon valami istállószerűség volt...de felfigyeltem a az udvar hátsó részében lévő bódéra.
-Nézd azt a bódét.
-Aha látom,mennyünk be?
-Igen.
Odaértünk és nyitva volt.Benyitottam és két bicikli állt ott.
-Jackpot-mondtam izgatottan.
-Ezekkel gyorsabban tudunk haladni mégis csendes.Így nem keltjük fel a figyelmüket.-folytattam.
-Oké akkor pakoljuk ki és tünés.
Kiszedtük a bringákat,felpattantunk rá és elkezdtünt tekerni északnak.Pár kilométer után egy nagy akadájba ütköztünk...