Jézusom....ki vagyok?

136 15 5
                                    

...emberek voltak előttünk és elbarikádozták az utat.
-Jónapot-köszöntem
-Mindgonolsz te faszrágó,hol vagy?Öreganyádnál teázni?-mondta gúnyos hangon az egyik kozüllük.
-Elnézést kérek-próbáltam egy kicsit megalázkodni,hogy ne akarjanak egyből megölni.
-Két választásotok van.Mondom:
Első:odaadtok mindeneteket és talán nem nyúzlak meg titeket.
Második:harcollhattok is velunk,de nem ajánlom.
Egy szempillantás alatt John ottermett és kiütött két embert de a harmadik elkapta és kést szorított a nyakához.Nem tudom mi történhetett de a testem hirtelen megtelt erővel és a késest egy szempillantás alatt letéptem társamról és mint valami elmebeteg az arcába döfködtem a kést.Meghalt.Véres arccal a hulláján ülve gondoltam csak bele mit tettem.Megöltem egy élő társamat...jézusom...ki a faszom vagyok én?
-Jól vagy?-kérdezte John
-I...i..igen
-Úr isten...-kiálltotta
Ekkor vettem észre,hogy a bandita kése a hasamból áll ki és tiszta vér mindenem.Sajogni kezdett a testem és a világ elsötétült....Egy autó hátső ülésén ébredtem fel.A hasamon kötés volt és John sehol.Kikászálódtam az autóból és egy tábortűz fogadott ahol john valami szart sütött.
-Mi az John?
-Látom jobban vagy,ja ez nyúl.
-Honnan a faszból szettél nyulat?
-Úgy vadásztam.-Mondta pökhendien.
-Jó-mondtam
-Na mond csak el nekem,hogy milyen kidobó is voltál?hmm?
-Na jó.Egy katonai elit osztag tagja voltam de a katasztrófa előtt kirgtak.
-Miért?
-Nem akarok róla beszéllni.
-Jó akkor nem firtatom.
-Mi a terv?-kérdezte
-Megyünk tovább Kanadába.
-Mostmár autónk is van szóval gyorsabban is tudunk haladni.
-Egyetértek.
-John mondanom kell valamit.
-Na mond.
-Hiányzik a kirántott hús...

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: May 02, 2016 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

The Walking Bread Onde histórias criam vida. Descubra agora