1.1

549 28 4
                                    

~~~Gigi pov~~~
Sedėjau nuobodžioje istorijos pamokoje, o mokytoja kažką aiškino ir rėkavo ant klasiokų. Staiga į kabinetą įlėkė pavaduotoja.
- Sveiki ,mokiniai. Jūsų senoji matematikos mokytoja išėjo į pensiją. Todėl jūs turėsite naują matematikos mokytoją -Zayn Malik.-pažiūrėjo į istorijos mokytoją,-galite testi pamoką.
Nuostabu, lyg mokykloj neužtektu senių kurie nužiūrinėja tave.
Po istorijos buvo matematika. Įėjusi į klasę numečiau kuprinę ant suolo. Ji nuslydo ir trenkėsi į žemę. Pakėlusi kuprinę pažvelgiau į naujajį mokytoją kuris įėjo į klasę. Jo juodi plaukai buvo susivėlia ir šlapi nuo lietaus lauke, o akys klaidžiojo po klasę. Jos buvo nuostabios šokaladinės spalvos. Staiga jo akys sustojo ties manim ir tada aš pamiršau kaip kvepuoti.
Pamoka ėjo labai lėtai. Negalėjau patraukti savo akių nuo naujojo mokytojo. Nuskambėjus skambučiui kuris praneša pamokos pabaigą atsistojau ir dėjausi savo knygas į kuprinę. Pajutau kaip kažkas apipylė mane vandeniu. Aplinkui visi pradėjo juoktis iš manęs, o priešais mane stovėjo Stefani su tuščiu vandens buteliuku rankoje.
-Ups. Tiesiog mano vanduo labai norėjo nuprausti tave.
Pažvelgiau į savo rūbus. Jie visi buvo kiauriai šlapi,pro baltinius persišvietė mano juodas liemenukas. Mačiau kaip visi tyčiojasi ir bado pirštais, o mokytojas stovėjo sutrikęs ir gaileščio žvilgsniu žvelgė į mane, tada jo akys nukrypo kiek žemiau. Uždengiau rankomis savo krutinę ir išbėgau iš klasės link tualeto.

Sveikos! Štai mano nauja istorija. Tikiuosi patiko. Šią dalį man padėjo rašyti skraidantiPiranija. Vote ir nuomonių! Myliu❤
P.S. viršuje Gigi (mergina kurios akimis rašiau)

Break the rules Where stories live. Discover now