1.4

230 19 4
                                    

~~~Zayn pov~~~
Ji nusišypsojo ir apėjusi mane išėjo iš tualeto. Šudas. Turėjau progą, bet ja nepasinaudojau.
Įėjas į mokyklą iškart pagalvojau apie Gigi. Kodėl ji man neiškrenta iš galvos? Reikės kokią kalę paimti. Pamiršiu apie ją tada.
~~~Gigi pov~~~
Nuskambėjus skambučiui visi suėjo į klasę. Numetusi kuprinę ant grindų atsisėdau į suolą. Pamokos buvo nuobodžios, bet stengiausi klausyti mokytojų ką jie sako. Pagaliau nuskambėjo skambutis ir visi išėjo. Jau ruošiausi eiti namo kai prie manęs priėjo Stefani. Jos geltoni plaukai buvo susivėle, ji truputi šlupčiojo. Staiga ji man trenkė per veidą. Aš greitai susiėmiau už žando ir pasižiūrėjau į ją.
-Čia už tai, kad Zayn tavo vardą dėjavo!
-Pala ką?
-Jis pagaliau man atsidavė. Viskas vyko puikiai, bet po kiek laiko išgirdau jį dėjuojant tavo vardą!
-Stefani aš niekuo dėta.
-Tu dar pasigailėsi! Kalė!
Ji apspjovė mane ir išėjo iš kabineto. Išsiėmusi iš kuprinės servetėle nysivaliau jos seiles. Fuj. Kodėl Malik dėjavo mano vardą? Jis dulkinosi su Stefani. Fuj.
Staiga kabineto durys atsidarė ir pro jas įėjo ponas Malik. Puiku.
-Labas Gigi.
-Laba diena pone Malik.
-Nejaugi neprisimeni, kad sakiau manęs taip nevadinti?
-Atsiprašau.
-Viskas gerai. Kodėl neini namo?
-Norėjau eiti. Viso gero.
-Gigi?
-Taip?
-Um... iki.
-Viso.
Jis norėjo man kažką pasakyti, bet to nepadarė ir paliko mane galvojant ką.

Break the rules Donde viven las historias. Descúbrelo ahora