1.5

261 20 10
                                    

Jis norėjo man kažką pasakyti, bet to nepadarė ir paliko mane galvojant ką.
~~~Gigi pov~~~
Pirma pamoka yra matematika. Nežinau kodėl, bet labai nervinausi. Mano delnai prakaitavo todėl teko vis patrinti juos į kelnes. Nuskambėjus skambučiui visi suėjo į klasę. Dairiausi Stefani, bet jos čia nebuvo. Kai įėjo Zayn aš sutikau jo akis. Man jis šyptelėjo ir nuėjo prie savo stalo. Vien prisiminus, kad jis dėjavo mano vardą man pasidaro šlykštu, bet kartu ir juokinga. Norėčiau pamatyti Stefanu veidą. Sukikenau. Staiga mano telefonas garsiai supipsėjo ir visa klasė nuaidėjo tuo pypsenčiu garsu. Greitai išsitraukiau telefoną ir pamačiau, kad parašė Hanna. Hanna yra mano geriausė draugė iš kitos mokyklos.
-Panele Hadid. Jūs žinote, kad pamokos metu susirašinėti draudžiama?
-Taip, bet..
-Jokių bet. Esi paliekama po pamokų.
-Bet..
-Prašau neatsikalbinėti.
Jis nežymiai šyptelėjo ir toliau rašė ant lentos kažkokius neaiškius uždavinius. Aš Hanna užmušiu.
Pagaliau pasibaigus pamokoms aš nuėjau pas Zayn. Pasibeldusi atidariau duris.
-Eik atsisėsk ir daryk namų darbus.
Jis tiek teištarė ir toliau tikrino kontrolinius darbus. Klasė buvo beveik tuščia. Čia buvo tik kažkos vaikinas kuris žaidė telefonu. Kai praėjau pro jį jis atsisukes mane nužvelgė. Greitai atsisėdau į galinį suolą ir išsitraukusi knygas pradėjau rašyti. Tas vaikinas atsistojo ir atsisėdau šalia manęs.
-Ką veiki?
Jis tyliai paklausė, kad Malik neišgirstu.
-Darau namų darbus.
-Tu graži.
Pasakė iš oro.
-Um.. ačiū.
-Mano vardas Ted, o tavo?
-Mano Gigi.
Jis pasižiūrėjo į mano sąsiuvinį ir bandė suskaičiuoti matematikos uždavinį.
-Duok aš išspręsiu.
-Imk.
Padaviau jam sąsiuvinį. Jis nusisuko nuo manęs, kad nematyčiau. Kai atgavau savo sąsiuvinį. Pradėjau garsiai juoktis. Jis prirašė visokių nesamonių kaip ateivių laivas, juodasis milžinas, gražioji Gigi ir kitų. Zayn išgirdęs mano juoką greitai pakėlė galvą.
-Ted eik į savo vietą!
-Man čia geriau.
-Neerzink arba ilgiau paliksiu.
-Gerai jau.
Jis atsistojo ir pasiuntė mano oro bučinuką tai pamatės Zayn pasiuto.
-Gigi tu esi paliekama dar valandai.
-Už ką?
-Už gražų veidą.
Jis sumurmėjo ir toliau taisė kontrolinius darbus.

Break the rules Donde viven las historias. Descúbrelo ahora