~~~Gigi pov~~~
Tualete atsiplėšusi krūvą tualetinio popieriaus pradėjau sausinti savo baltinius. Po penkių minučių jie jau buvo beveik sausi. Ačiū dievui nebesimatė liemenėlės.
Grįžau į klasę ir priėjau prie savo suolo. Klasiokų klasėje nebuvo ,bet buvo mokytojas. Po mano suolu buvo išmėtyti visi mano pieštukai. Atsitūpiau ir pradėjau juos rinkti. Prie manęs atsiklaupę mokytojas ir pradėjo irgi rinkti pieštukus.
- Kaip tu? - paklausė jis.
-M... Man viskas gerai, ačiū,-nedrąsiai jam atsakiau nepakeldama akių.
- Ar jos visad taip daro?
Nieko neatsakiusi paėmiau pieštukus iš jo rankų ir atsistojusi sudėjau į penalą.
- Nieko, aš pripratusi... -galiausiai atsakiau į jo klausimą.
-Vadinasi visad, -panoseje tarė sau Zayn. Padėjusi penalą į kuprinę atsisukau į mokytoją. Jo šokoladinės akys žvelgė į manąsias, jis apsilaižė lūpas.
-Ačiū, -nusišypsojau,- Viso.- atsisveikinau ir išėjau iš klasės.
-Iki! -šūktelėjo Zayn man už nugaros.
Eidama kolidorium, išgirdau skambutį ir pradėjau bėgti link klasės. Įbėgusi į klasę priėjau prie savo sulo ir atsisėdau į jį. Visa Stefani chebra žudė mane akimis, bet aš tai stengiausi ignoruoti. Po kiek laiko lyg neiškentusi priėjo ji ,o už jos visi jos pakalikai.
- Taigi kur taip ilgai buvai?
-Kodėl aš tau turiu sakyti?
-Oh... tai dar nepasimokiai? Na, teks dar kartą nubausti, turi suprasti, kad negali man atsikalbinėti!
Pavarčiau akis ir gryžau prie savo piešinio.
Visą dailės pamoką laukiau kol Stefani kažką man padarys, todėl buvo sunku susikoncentruoti į piešinį. Šiaip taip nupiešusi ką reikėjo padaviau piešinį mokytojai ir pradėjau tvarkytis savo darbo vietą. Jau viską susikrovusi, užsidėjau kuprinę ir ėmiau laukti skambučio. Visi irgi laukė arba dar tvarkėsi savo suolus. Tada Stefani atsistojusi atsuko dar vieną buteliuką ir išpylė vandenį ant grindų priešais ateinančią Ellą su geltonais dažais. Ella paslydo ant grindų ir krito ant manęs. Visi jos geltoni dažai išsipylė ant mano baltinių Ella nulipo nuo manęs ir žiūrėjo į mane atsiprašančiu žvilgsniu, o visa klasė vėl pradėjo iš manęs juoktis ir badyti pirštus.
Greitai atsistojau ir išbėgau iš klasės,net nesulaukusi skambučio.~~~Zayn pov~~~
Išleidau vaikus iš pamokos anksčiau,nes pats labai skubėjau. Užsivilkau paltą ir pasiėmęs portfelį užrakinau klasę. Išgirdau už savęs kukčiojimą. Atsisukęs pamačiau tą
pačią mergaitę kurią per mano pamoką apipylė vandeniu. Ji kukčiodama įlėkė į tualetą.
Man buvo visai nesvarbu tie stereotipai ir aš įėjau į mergaičių tualetą. Mergina verkdama plovė geltonus dažus nuo savo baltinių. Ji pakėlė akis ir pamačusi mane sustingo.
-Ar ir vėl ji? -paklausiau jos.
Mergina linktelėjo ir nekreipdama dėmesio į mane toliau valė savo baltinius. Priėjas prie jos padaviau jai daugiau servetėlių. Ji klausiamai pažvelgė į mane.
-Imk. Nusivalyk. Aš tau noriu padėti. Kokia jums dabar pamoka?
-Geografija.
Vos girdimai atsakė ji ir pakėlė akis. Jos žalios akys spindėjo, o lūpos buvo prasivėrusios nuo padažnėjusio kvėpavimo. Ji labai graži, bet aš mokytojas, o ji mokinė.
-Aš greitai gryšiu- nusišypsojau jai ir išėjau iš merginų tualeto.
Jei gerai prisimenu jos vardas Stefani. Ji pirmai bandė mane suvilioti. Nusipurčiau. Priėjas geografijos kabineto duris pasibeldžiau ir atsargiai jas pravėriau.
-Galima Stefani?
Paklausiau.
-Žinoma.- atsakė senyvas vyras.
Stefani atsistojo iš savo suolo ir su maža šypsenėlę priėjo prie manęs.
-Persigalvojai kačiuk?
-Aš tau ne kačiukas ir nelysk prie...
Aš jos vardo nežinau.Štai ir nauja dalis! Labai laukiu jūsų nuomonių! Nepamirškit apsilankyti pas skraidantiPiranija ir pafolowinti ją! Ačiū, kad skaitot! ❤❤❤