Efter 6 månader...
Min mage har blivit väldigt stor sen sist och jag har upplevt sparkar från bebisen. Det är bara 3 månader kvar och jag har slutat med cider och droger. Min kille fick reda på det och han blev glad och jobbar extra hårt för att få mer pengar men jag vill leva ett normalt liv. Jag går till biblioteket så ofta som möjligt och har faktiskt hittat en kille som verkar va snäll, jag har gått på ett par dejtar och han gillar mig också aja hejdå dagboken syns om ett tag igen.
3 månader senare..
Nu är det bara 10 dagar kvar och jag har flyttat in till Jonas (en kille från tinder) Han är jättesnäll och ska va med mig på förlossningen. Han är ganska rik och säger att om jag slutar med att gå på gatan så kommer allt bli bra. Jag ska försöka hitta ett jobb efter mamma ledigheten och sen ska vi försöka börja ett nytt liv. Tänk att jag levt 2 år i förödelse och nästintill utan hem, nu vill jag bara att bebis ska komma så jag har nån att älska lika mycket som Jonas. Vi har tapetserat ett rum och fixat iordning och för 3 veckor sen kollade vi könet på bebisen och det va en tjej, så nu längtar jag efter min lilla prinsessa och vi har funderat på om hon ska heta Jossan (Josephine) eller Lycka. För hon är den som hjälpt mig att våga dra ifrån mitt gamla liv och börja om för henne.
15 dagar senare...
Nu är Lycka här jag är nog den lyckligaste på hela jorden, förlossningen gick ...
Mer får ni se i nästa kapitel <3