Kapitel 1

52 2 2
                                    

Jag sitter i salen och väntar på att klockan ska ringa, minuterna känns som timmar. Jag vill bara hem från alla slag, sparkar och elaka kommentarer. Skolklockan ringer och jag rusar ut för att hinna ifrån alla. När jag äntligen kom hem så tog jag med mig lådan, lådan som gjorde att jag mådde bra för stunden, lådan som innehåller rakblad, cider och tabletter. Jag tog 20 tabletter svalde ner de med cider och luta mig bakåt, bort från denna värld till en värld utan problem och mobbning. Jag försvinner bort och somnar. När jag vaknar igen är det ljust ute och jag kollar på klockan och den är 10:00 jag skyndar mig och tar på mig kläderna och springer till skolan väl där så blir jag inkallad av rektorn. Hon säger att jag inte får gå kvar för alla andra elevers skull. Vad har jag gjort? Det är jag som mår dåligt blir mobbad och slagen. Jag går hem igen till min lilla stuga i skogen. Snart kommer kanske min kille hem, största knarklangaren i stan. Han har hjälpt mig igenom allt men också fick han mig att börja med droger. Vi bor i en liten stuga i skogen, i stugan finns en liten säng, ett bord och två stolar. Jag har bott här dem senaste två åren och det är samma visa varje dag. Jag vaknar, går upp tar ett par tabletter klunkar med sprit eller cider, skär mig och sen får jag gå ut på gatan. Juste jag glömde ju att berätta för att få pengar så måste jag gå på gatan, asså ligga med främmande män/gubbar och killar. I början hade vi bara min killes knarklangar pengar men räckte inte i längden så jag fick gå på gatan...

Från misär till lyxlivTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang