Doğru bakış açısı

152 3 0
                                    

Doğru bakış açısı insanların hayatında fazla yer almaz. İnsanlar genellikle kendi bildiklerine göre hareket ederler başkalarının düşüncelerine yada fikirlerine danışmazlar bu da insanların sadece bir konuda kendisinin haklı olduğunu inandırır yani  insanlar duygularıyla kendi dünyasında yaşarlar.
Sizce biz gerçekten bunların hepsini düzgünce kullanıyormuyuz işte bu sorunun cevabı tartışılır. Bu sorunun cevabı bilinmeyen sorularda gizlidir. Bu soruların cevaplarını bulmak çok zor değildir biraz araştırma yapmak. Ve biraz kendimizi önyargısız hayata sokmak yeterlidir.
Hikaye zamanı;
Biraz önyargıdan söz edelim
Kaan ve başak kahramanlarımızı ele alalım bu iki arkadaşımız bir sorunla karşılaşsınlar haydi hep beraber sonucunu görelim.
Kaan bir sıkıntı olunca kendine güvenmeyen ve kendini suçlayan bir sıkıntı yada olay karşısında olmadan kötü olacağına inanan
Başak ise ne olursa olsun kendine güvenen ve her zaman olayları inceleyip ona göre suçluyu bulan bir arkadaşımız
Bunların ikisinde birbirlerine göre hareket eden iki arkadaş sizce hangisi daha mantıklı davranış gerçekleştiriyor tabiki başak insanlar birbirlerine güvenmezse yada kendisine güvenmezse kafasında ona göre davranır ve ne kadar uğraşırsa uğraşsın olumlu yanıt alamaz.
İşte bu konuda alacağımız ders aslında hikayede olmalı.
Evet iyi düşünelim iyi olsun
******Herkeze iyi düşünmeler ******

Yanlış Bakış AçısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin