~dag van het concert
10:21
@Calum5SOS: Ik vind het echt spijtig dat we vandaag niet kunnen meeten!😭
@ZoëTaylor: Ik ook, maar we gaan nog wel eens meeten! 😌Ik moet me gaan omkleden en vertrekken. 😪Bye! 😘
@Calum5SOS: Bye! 😘
"Zoë, kom eens!" Roept Lilly van haar kamer. Ik zucht en wandel naar haar kamer. "Ik heb wat dingen gekocht die je straks moet aandoen." Zegt ze enthousiast. Ik kijk haar raar aan en neem dan het zakje aan dat ze vast had. Ik loop terug naar mijn kamer en doe het open. Een beanie met 'Hood' op. Een t-shirt met 'Hood 96' op. En dan nog veertien bandjes van ze. Het valt nog mee. Ik douch me en doe dan mijn kleren aan. Mijn t-shirt en daarover een houthakkers hemd. Een zwarte ripped jeans. Dan de bandjes, ketting en oorbellen. Ik doe mijn make-up en mijn haar laat ik krullend over mijn schouders vallen. Mijn haar is bruin met blauwe highlights in.
(Outfit Zoë)
We staan in de meet&greet rij te wachten als ik een dm van Calum krijg.
14:20
@Calum5SOS: Ik heb niet echt zin in de meet&greets omdat ik weet dat jij er niet zal zijn. 😓
@ZoëTaylor: Kop op. Het zal allemaal wel meevallen. En we gaan nog meeten! Dus wees je enthousiaste zelf! 😎
@Calum5SOS: Omdat jij het zegt! Ow en ik heb de jongens verteld over meeten en ze willen mee. 😞
@ZoëTaylor: Haha, maar waarom die smiley? 😌
@Calum5SOS: Omdat ik alleen met je wil zijn. 😝
@ZoëTaylor: Dan moeten we twee keer meeten! 😏
@Calum5SOS: Of meer. 😏
@ZoëTaylor: JA! 🤗
@Calum5SOS: Ik moet gaan. 😅Ik zal stiekem nog af en toe sturen. 😎😝😘
@ZoëTaylor: Haha, badboy. 😜😘
14:35
@Calum5SOS: Altijd toch. 😛
@ZoëTaylor: Ben je stiekem bezig.🤔
@Calum5SOS: Uhuh! 😳
@ZoëTaylor: Haha! 😂
"Dus hij weet niet dat je er bent?" Vraagt Lilly dan. Ik schud mijn hoofd. "Dat word een shocker." Grinnikt ze. "Ik hoop dat hij blij zal zijn." Zeg ik toch wat nerveus. "Tuurlijk zal hij dat zijn." Zegt ze opgewekt. "Dames het is aan jullie. Niet persoonlijk opvatten als Calum op zijn gsm zit." Zegt de bewaker en ik moet lachen. "Waarom moet jij lachen?" Vraagt hij dan verbaasd. "Ik ben het meisje waar hij mee aan het sturen is. Hij weet niet dat ik kom." Zeg ik nog na lachend. "Hij zal het vast leuk vinden, dus ga maar." Zegt hij en hij duwt ons binnen. Lilly pakt mijn hand vast. "Het komt goed." Zegt ze bemoedigend. Als we het hoekje omwandelen zien we de jongens zitten en Calum zit op zijn gsm. Dan voel ik mijn gsm trillen.
14:40
@Calum5SOS: Ik verveel me. 😪 Ik wou dat je hier was! 🤗
@ZoëTaylor: Kijk eens voor je. 😁
Hij kijkt verbaasd naar zijn gsm en kijkt dan naar voor. Hij kijkt me verbaasd aan. "Zoë!" Roept hij dan enthousiast en knuffelt me. "Hey Calum." Zeg ik lachend. "Hoe komt het dat je hier bent?" Vraagt hij verbaasd. "Er kwamen ineens twee meet&greet tickets uit de lucht gevallen." Zeg ik sarcastisch. "Ik ben zo blij dat we meeten." Lacht hij dan. "Me too." Zeg ik en dan geeft hij me nog een knuffel.
"Dames, jullie tijd is om." Zegt ineens de bewaker. We geven de jongens een knuffel en nemen afscheid. "We moeten zowiezo nog eens meeten" Zegt Calum en ik knik. "We praten nog op twitter." Zeg ik en dan moeten we weg.
JE LEEST
The messenger
FanfictionIk ben Zoë. Ik ben 19. Ik heb een heel normaal leven. Ik heb veel vrienden, een goede familie. Tot ik ineens werd gevolgd op twitter door Calum Hood. Hij heeft zo mijn hele leven verandert. In een goede of slechte manier? Dat weet ik nog niet. Het b...