Ce te-a inspirat să începi să scri cărți ? Ce te-a inspirat la fiecare carte în parte ?Pot spune că Just One Night a fost debutul meu și este prima mea iubire. Am avut o grămadă de surse din care m- am inspirat. Însă cartea a pornit de la un film și anume Nuntași de închiriat. Nu are nicio legătură filmul cu cartea , însă în timp ce il priveam mi-a venit ideea și nu am așteptat mult, imediat am scos telefonul și am început să scriu. Nu scriam prea bine atunci, dovada fiind și primele 14 capitole ale cărții, însă încet, încet, mi-am îmbogățit stilul de scris si am reușit să fac o carte frumoasa. Începând de la volumul 2 , orice mă inspiră , până și o melodie pe care o auzeam când treceam pe strada. Odată am auzit o melodie și mi-a venit o idee, era la volumul 3 și am scos telefonul să încep să scriu și eram la strada. Cine a dat cu capul în stâlp ? Sarra !
La Abisul slăbiciunilor a fost altceva. Melodia Andrei - Iubirea schimba tot a fost cea care m-a motivat să încep să scriu cartea . În momentul în care am auzit melodia am știut că Aman și Naty o să fie protagoniști povestii și că o să le fac numai necazuri
Ajungând și la copilul păcatului , aici tor o melodie m-a ajutat. A fost melodia Secret love song de la Little mix. Am vrut sa aud în prin plan faptul că orice am are dreptul să iubească , chiar și cel care a fost condamnat la o viață nefericită !
Apoi la Păzește-mi inima nu am avut o sursă de inspirație, a fost i provocare. O colega a descoperit cartea Just One Night și după m-a provocat să scriu un roman de dragoste , așa că am început cu Păzește-mi inima.
La Căsătorie peste noapte am vrut sa fac ceva amuzant. Am văzut un film , Blended , iar după asta am încercat să creez o dragoste care naște din antipatie.
La cele două cărți cu vârcolaci m-am inspirat din teen Wolf. Sincer , nu sunt foarte reușite, dar eu sunt mândră de toate cărțile mele ! Vorbesc mult, nu-i așa ?
Ce fel de muzică asculți ?
În general ascult ce îmi place. Dxa găsesc o melodie și îmi place nu țin cont că e în chineză sau în altă limbă. Nu îmi plac manelele și nu pentru că aș avea ceva cu ele, pur si simplu nu le înțeleg. În rest , trupa mea preferata e One Diretion. Însă adoe orice tip de melodie. Nu sunt așa pretențioasă :).
Ce gen de filme preferi ?
Ok, ador serialele. Am văzut până acum toate serialele posibile , însă serialul meu preferat e Lost. Nu prea îmi plac filmele siropoase și asta pentru că nu sunt genul care să plâng sau așa.
Filmul meu preferat este Ruroni Kenshin. Este un film japonez, însă cultura japoneza este cea care pe mine ma fascinează cel mai mult .
Să dau din casa , singurul film la care am plâns a fost Hatchiko și am plâns vreodată două ore bune.Astea au fost. Dacă mai aveți întrebări lasatile aici ! Nu va sfiiți!
:)))))
CITEȘTI
Facts About XxSarrraxX
RandomDacă ați citit povesti ca Just One Night sau Abisul slăbiciunilor , atunci probabil ați auzit si de XxSarrraxX !