Když jsem se vzbudila bylo 7:20 tak jsem vstala z postele a šla do koupelny kde jsem si vyčistila zuby a učesala vlasy. Na sebe jsem si vzala černé kalhoty a bílé triko s Grellem ano mám ráda kuroshitsuji a Grella. Dala jsem si do uší sluchátka a pustila si Grella R-shite a šla na autobus kde jsem si sedla úplně dozadu. Vystoupila jsem z busu a šla do školy. Adéla dneska nešla do školy takže tu budu sama celý den. Když mi volala řekla že dneska má být ve škole někdo z ciziny. Došla jsem do třídy a sedla si na své místo připravila si na hodinu vytáhla jsem mangu kuroshitsuji a začala číst. Když jsem byla na 15 straně zazvonilo na hodinu a učitelka vešla do třídy a my si automaticky stouply pak nám pokynula rukou ať se posadíme. ,,Dnes tu je host z Japonska tak se k němu chovejte slušně" řekla a ji za dveře. Když odešla pokračovala jsem ve čtení. Po chvíli se vrátila a řekla ,,Tohle je Uehara Takuya buďte k němu milí"když řekla Uehara Takuya můj dech se zastavil zvedla jsem hlavu od ní mangy a podívala se jestli je to opravdu on a byl, přede mnou stál muž který hrál Grella. Moje pusa spadala 5 metrů pod zem. ,,Are you fan of kuroshitsuji? " zeptal se já jen přikývla ,, favorite charakter Sebastian?" asi si nevšiml mého trika ,, No, its you...i mean grell" ,,Natalie ty znáš Ueharu?" Zeptala se učitelka ,, I play in musical black Butler" řekl Uehara a šel ke mně. ,,can i show them this?" ukázal na mou mangu kuroshitsuji ,,hai(ano)" arigotou(děkuji) " asi půl hodiny povídal o kuroshitsuji. Když zazvonilo mangu mi vrátil a odešel s učitelkou. ,,Natálie Uehara tě chce vidět " řekla když přišla vstala jsem a šla na chodbu kde se Uehara usmíval.,, Hi"
Ahoj doufám že se líbí.P.S tuhle povídku jsem nevymyslela já četla jsem ji na internetu tak sem si řekla že to trochu pozměním a dám to sem.
ČTEŠ
Who Knew
AcakPart 1 Ráno mě vzbudil otravný budík a tak jsem vztala z postele a šla vykonat ranní hygienu. Z koupelny jsem zamířila do skříně a vytáhla si mou oblíbenou sukni s kuroshitsuji a tričko s Grellem je totiž moje nejoblíbenější postava z kuroshitsuji (...