Vyšla jsem z baráku a šla na autobus. Před školou na mě už čekala Aďa. ,,Ahoj"zamávala mi a šla ke mě ,,čau" odpověděla jsem bez zájmu,,Na to že máš dneska rande s nejlepším japonským hercem máš nějakou blbou náladu ne?"zamračila se na mě a štouchla mi do čela dvouma prstama jako to dělal Itachi,,nic mi není jen jsem se moc dobře nevyspala to celé a už pojď"řekla jsem a ukázala na školu a bez odpovědi jsem šla do školy. ,,No jo vždyť už jdu. Počkej" křičela za mnou tak jsem trochu zpomalila. Nakonec jsme šli každá do své třídy. Ve třídě moc kamarádů nemám protože si o mě myslí že jsem divná že sleduju anime. Sedla jsem si na své místo dala si sluchátka do uší a šla si číst japonskou mangu Boruta kterou mi půjčila Aďa. Den utekl jak voda a byla poslední hodina. Když zazvonilo každý utíkal že třídy jak blázen jen já šla pomalu. Když jsem byla před školou uviděla jsem Takuyu jak se opírá o zábradlí. Když si mě všiml šel směrem ke mě. ,,Hi you look nice today" řekl a celou si mě přeměřil pohledem ,, arigato. so where we will go?" Zeptala jsem se. ,, I want know more about you so you choose." Řekl a já zčervenala ,,how about ice-cream?" Zeptala jsem se ,,yes but i pay anyway what are you doing at your free time?"zeptal se mě a já uhla pohledem ,,well i'm watching anime and films with you." Řekla jsem a zase zčervenala, po očku jem se podívala na Takuyu ten se ke mě začal priblizovat.
Ahoj tady je další díl omlouvám se že jsem dlouho nic nenapsala ale neměla jsem čas. Tento díl bych chtěla věnovat EleaMunzarova protože jsem si myslela že se to nikomu nelíbí tak jsem chtěla přestat ale když jsem viděla že se někdo pta kdy bude další díl tak jsem šla psat. Další díl bude zítra zatím ahoj
ČTEŠ
Who Knew
RandomPart 1 Ráno mě vzbudil otravný budík a tak jsem vztala z postele a šla vykonat ranní hygienu. Z koupelny jsem zamířila do skříně a vytáhla si mou oblíbenou sukni s kuroshitsuji a tričko s Grellem je totiž moje nejoblíbenější postava z kuroshitsuji (...