,,Hi. you want to see me?"zeptala jsem se protože jsem tomu nemohla uvěřit. ,,Yes. I want to ask you something" ,,,yes what is it?" Zeptala jsem se. asi se ztratil a chce pomoc. ,,Will you umm go on date with me?"zeptal se.Já na něj vykulila oci.n nemůžu uvěřit že sám Uehara Takuya mě pozval na rande.,,umm yes,but when?"zeptala jsem se protože dnes má sestra oslavu narozenin je jí 6 a pozvala si pár kamarádek takže ji pomužu. ,,How about tomorow?" Zeptal se ,,yeah sure " ,,ok i'll pick you after school"řekl zamával a odešel a já šla do třídy.Za 5minut zazvonilo pokračovala ve čtení.Když byl konec školy tak jsem počkala na Adélu před její třídou.,,čau víš kdo byl ten cizinec?" Zeptala se nadšeně,,jo vím pozval mě na rande"řekla jsem a mířila ke skříňkam,, děláš si srandu Takuya-kun tě pozval na rande a kdy?a kam?"ptala se pořád,,jo a nevím řekl že mě zítra vyzvedne po škole"řekla a nandala si boty a počkala na Aďu.,,tak ahoj zítra před školou" řekla a šla domů ,,jó ahoj" zavolala jsem na ni a odemkla. ,,Luci pojď jdeme nakoupit" zakřičela jsem na celý dům a čekala až Lucie přijde dolů.,,ahoj sestři tak jdem". když jsme přišli domů všechno jsme připravili a já si šla vybrat oblečení na zítra asi půl hodiny jdem se hrabala ve skříni. Nakonec jsem se rozhodla pro černé tričko s BVB(s tou skupinou) a černé potrhané kalhoty dala jsem to přes židli a šla zapnout noťas.Kolem deváté večer jsem to vypla a šla jsem za Luckou.Ta už ležela v posteli v pyžamu.Dala jsem ji pusu na dobrou noc a šla do koupelny kde jsem se vysprchovala vyčistila zuby a šla spát.Rano mě vzbudil budík tak jsem vztala a šla udělat ranní hygienu. Vyšla jsem a šla se obléct na krk jsem si připla tři náhrdelníky- logo průskumnické jednotky a vojenské policie a erenův klíč. Šla jsem se obout a vzít si slabou mikinu.
Ahoj tady je další část doufám že se líbí
ČTEŠ
Who Knew
RandomPart 1 Ráno mě vzbudil otravný budík a tak jsem vztala z postele a šla vykonat ranní hygienu. Z koupelny jsem zamířila do skříně a vytáhla si mou oblíbenou sukni s kuroshitsuji a tričko s Grellem je totiž moje nejoblíbenější postava z kuroshitsuji (...