Evet doğru okudunuz. Uzun Süredir Yaptığım Araştırmalarda İncil'in İçindeki Hikayelerin Ne kadar saçma ve Ahlaksızca Olduğunu Aşşağıdaki Yazılarımda Okuduğunuz Zaman Sizde İğrenecek Ve Bir şekilde , "Bu Nasıl Olabilir Nasıl saçmalık" Diyeceksiniz.
Yanlız Komik Birşey Varki. Hiçbir Hristiyan İncili Tamamiyle okumadığı İçin Bu Hikayeler Tamamiyle Bilinmez.
Okuyanlar İse Zaten Olayın Şokuyla birlikte Müslümanlığa Geçiş Yapıyor.
İncil'le İlgili Hikayeler Sadece Hristiyan Topluluklarının Çoğunluk Kısmında Olan Kiliselerde , (Pazar Okullarında) Anlatılıyor. Yalnız İncilde Yazdığı Gibi Değil TAM TERSİ!
O Halde HZ. NUH İle Başlayalım.
For Example (Örneğin) ;
İncil'de Hz. NUH 'u Okursanız insanları selden kurtarmasını ve gemisinin hikayesini bulursunuz.
Ama Şaşırtıcı Ve O denli Benliğimizi Kızgınlaştıran Bir Şey Varki o da şu ; "İncil Hz. Nuh'un Alkolik Olduğunu Yazıyor." Evet Hz. NUH'u Alkolik Olarak Tasvir Ediyor. Peki Ya Şu Soruyu Sormaz mıyız Kendimize ?-Eğer Hz. Nuh Alkolik Biri ise O kadar Büyük Bir Gemiyi Nasıl Yaptırdı ve Yürüttü ?
-Yolda Gördüğünüz Bir Alkoliğin Hadi Gemiye Binin Kurtulun Sözlerine Kim İnanır Ve Gemiye biner ?-Allah Peygamberleri Örnek Alalım Diye yolladı , Hz. Nuh Alkolikse Alkolik mi Olucaz ?
Hayır! Saçmalık Tamamen Değiştirilmiş Bir Kitaptır.
Devam Edelim. Şaşıracağınız Hikayeleri Yazıcam Bugün.
HZ. LUT İle Devam Ediyoruz.
Hepimiz Bu Hikayeyi Biliriz.
Yalnız Bunun İncil'de Saptırılmış Bir Yanı Var.
Lut'un Kızlarının Birgün Onu sarhoş edip baştan çıkarıp, onunla ilişkiye girdikleri yazıyor!
İNCİL TANRININ PEYGAMBERİNİ BU ŞEKİLDE TASVİR EDİYOR.
Bu Peygamber Ailesini Sodom ve Gomora'dan Kurtaran Kişidir.
İncildeki Hikaye İşte Bu Şekildedir. Evet Arkadaşlar Sizcede Çok Tuhaf demi bende sizin gibi ilk gördüğümde tekrar tekrar okudum.
Şimdi Sizin Gibi Diğer Hikayeleride Merak Edip Okumaya Başladım. Diğer Ahitler Sayfalar Hızlı Hızlı Okuyordum Sebebi O Kadar İğrenç Hikayeler Bulunuyor ki. Burda Anlatamam +21 Sınırlaması Bile Yetmeyeceğini Düşünüyorum. Duymakta İstemeyeceğiniz Hikayeler olduğunu Umuyorum. İnternette Bulunan İhanet , Veya Aile İçi İtiraf'ları Okusanız Daha Edepli Bir Anlatım Biçimi Olur Diyebilirim. Gerçekten O Hikayeler İnanılmaz. TERBİYESİZCE.
Son Olarak HZ. DAVUD İle Devam Etmek İstiyorum.
Hz. Davud Hakkında İncil'de Çok Güzel Kıssa'lar Var Bu Konu Atlanamaz, Fakat Öyle bir Hikaye Varki Beni tamamen Şok Etti.
Bu Hikayede 3 Kişi Var. Davud , Batsheba ve Uriah
Davud , zamanının en güzel kadınına aşık oluyor bu kadın Batsheba ismine sahiptir.
ve bu kadın , Davud'un ordusunun komutanlarından Uriah ile Evlidir.
ama Davud bu kadınla beraber olma günahından kendini tutamıyor. böylece onunla birlikte oluyor.
onunla zina ediyor ve günahlarını örtmek için ordusunun komutanlarına mektup yolluyor, ve mektupta şunlar ; "Savaşın En şiddetli anında geriye çekilip yalnız bırakmaları" yazıyor. Ve Uriah Öldürülsün Batsheba kolayca onun olsun.
Böylece Asıl Hikayesinde Davud ; Calut'u Öldüren KAHRAMAN kişiden zinacı , entrikacı , katil birine dönüşüyor.
Ne kadarda Mide Bulandırıcı Değilmi ?
Devamını Yazmamı İstiyorsanız Yorum Yazabilirsiniz.
Okuma Ve Yorumlara Göre Diğer Hikayeleride Yazabilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bunları Biliyor musun ?
HumorTürkiye'den Başka Biryerde Nefes Alamadığınızı Keşfedeceksiniz. || Telif Hakları İle Sınırlandırılmamıştır, Halka Açık Haldedir. Paylaşım Yapılabilir.