Selam arkadaşlar Arya kendinden ufak ufak tavizler veriyor şaşırtıcı neyse canolar iyi okumalar vote ve yorum istiyorum.:) medya Emir
Evet ufak bir istisna yapacağım şu an bende şaşkınım fakat doğru olan bu eğer bize ihanet ederse sıkarım kafasına bir tane olur biter.
"Asya düşündümde ben Emiri öldürmeyelim derim sen ne düşünüyorsun bu konu hakkında?"
Asya değişik bir yüz ifadesiyle bana bakarken Emir konuştu.
"Bence hayatında verdiğin en doğru karar valla."
"Kızım sen delirdin mi iyimisin sen."
"Gayet iyiyim
"Evet bak Emir'i öldürmeyi bende istemem ama bence şu aramızda geçen saçma diyaloğu duyup görmesi bile onu ölürmek için bir sebep bence."
"Sonuçta benim seninle saçma bir arkadaşlığım var biz zıt karakterleriz dostum ama Emir bunu bilmemeli yani biz dışarıdan bakıldığında soğuk bir yapıya sahibiz ama şu an hiçte öyle görünmüyoruz ve ben-"
"Allah aşkına sus lütfen saçmalama konusunda üstün yok kızım senin ne lan bu bizimkide kafa hani bende insanım bir sus."
Asya'nın sözünü kesen Emir'e hak verdim o kesmezse ben gayet güzel bir şekilde kesicektim o sözlerini teker teker ay bu ne canım Allah Allah. Tamam.
Olayların başından beri içten içe ciddi olmaya çalışıyorum ama inanın bu çok zor bişey .
Yani Asya gibi bir mal varken ve Emir gibi bir gerizekalı inanın çok zor ciddi olmak.
Asya Emir'i çözerken silah sesi geldi. Asya ile hemen bir yere geçerken Emir mal mal orda dikiliyor olması tamamen bir gerizekalılık göstergesinden başka bişey olamaz.
Emir'e bağırdım."Lan gerizekalı ne dikiliyon orda gelsene."
Emir bize birşey anlatmak istercesine elini salladı,bişey anlamadığımızı fark edince bir of çekip yanımıza gelmeye başladı.
"Ya gençler sorun yok benim arkadaş benden haber alamayınca gelmiş."deyince burayı nasıl bulduğunu merak ettim.
"Ya Emir peki burayı nerden yani nasıl buldu."
"Kıyafetlerimde çip var. Pekala bu biraz garip ama ben sürekli başka bir kızla sabahlıyorum tamam mı?"
"Bence gayet mantıklı bir açıklama oldu valla."
Emir gayet güzel bi açıklama yapınca sustum ve bu konuyu daha sonra konuşmak için aklımın bir köşesine not ettim.
"Söyle de arkadaşına içeri gelsin."Dedim.
Daha sonra Emir eliyle bir işaret verdi. Sonra kendi kendine küfrederek kapıya doğru ilerlemeye başladı, sanırım arkadaşı da onun garip hareketlerini anlamıyor.
Emir arkadaşıyla depoya doğru ilerlerken bende silahımı çıkardım Emir'e zaten güvenmiyorken arkadaşına güvenmem o yüzden baştan önlemimi almalıyım diye düşünürken Asya'da ne yaptığımı anlamış olacak ki o da silahını çıkarıp beklemeye başladı.
Emir ve arkadaşı içeri girdiğinde Emir ilk bana sonra silahıma baktı. Neden çıkardığımı anlamış olacak ki yavaşça yanıma yaklaştı
"Arya ona güvenebilirsiniz zararsız o vallahi bak." dedi gözlerin büyüte büyüte bakmayı ihmal etmedi tabi. Kafasına bir tane geçirip bende könuştum.
"Salak ben daha sana güvenmiyorum arkadaşına mı güvenmemi bekliyosun."deyice kafasını kaşıyarak sorumu cevapladı.
"Valla haklısın ama birşey yapıcak olsa çoktan yapmıştı sonuçta onun da elinde bir silah var." dedi mantıklı geldi
Çok üstünde durmayacak pas geçtim çok yorgun olduğum için direk eve gitmek istiyordum. Asya'ya bir işaret yapıp kapıya doğru ilerledim.
Eve gittiğimde direk yatıp uyumuştum aşşağıdaki bazı seslere uyanıp sinirle aşşağı doğru inince Emir arkadaşı ve Asya'nın sıkı bir muhabbete girdiğini gördüm seslice bağırdığımda hepsi yerlerinden fırladı.
"Ulan sizin eviniz yok mu? Bu ne be yürüyün gidin. " diye bağırınca hepsi birden ayaklanıp kapıya doğru ilerlediler. Yok arkadaş valla salak bu kız başka evide yok nedir bu mallık hiç anlamıyorum ya.
"Gerizekalı. " diye seslenince 3 de bana döndü e tabi insanın kendisini bilmesi güzel.
"Size değil şu ortadaki salağa dedim. Olum senin başka evin mi varda yürüyüp gidiyon otur oturduğun yere beni deli etme. " diye bağırınca kedi gibi tekrardan tıpış tıpış tekrar koltuğa oturdu.
"Siz 2 niz yarın uğrayın hatta Emir'in arkadaşı senin uğramana gerek yok Emir sen bir araa uğra yanımada konuşalım ben şimdi yukarı çıkıyorum. " diyip bizim salağa döndüm
"Sende ses çıkartırsan döverim ." diyip yukarı doğru ilerledim. Yok abi çıldırtır bunlar adamı normal insanı deli eder bunlar.
Söylene söylene ilerledim ve yattım bakalım yarın yine neye sinirlenecektim.
Arkadaşlar uzun bölüm atmaya çalışıyorum çok uzun zamandır yokum fark ettinizmi bilmiyorum ama tekrar yazmaya başlicam neyse kendinize iyi bakın bayy.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMDEN SONRA
Teen FictionKapağı kadar karanlık bir kitap değil. Korkma aç oku. 2 delikanlı ama güzel kız intikam almaya çalışırken başına feci belalar açsada er yada geç o intikamı alacaklardır. Arya'nın ailesine suikast düzenleyenleri bulup intikamlarını alabileceklermi...