Silvia
Ma trezesc si vad ca Danii al meu numai era langa mine..ma invart prin pat si vad un biletel lasat langa telefonul meu,"a trebuit sa plec,imi pare rau iubita,te iubesc." A..e ok..a avut treaba..daca s.a dus la Andreea sa ii faca "masaj"? Daca bunica avea ddreptate..daca o sa ma raneasca? Ma duc in bucatarie.mananc ceva..si ies sa alerg..
Alerg ce alerg si ajung pe o straduta cam pustie,am vrut sa ma intorc dar cand mi am intorc corpul m.am lovit de o silueta enorma de barbat ,ma prinde de mijloc si ma baga intr.o masina,incep sa ma zbat cat eram in bratele lui..dar degeaba..era prea puternic.
*In timp ce eram in masina*:
-Te rog..lasa.ma sa plec..unde ma duci? Spun eu printre lacrimi.
-Taci..imi zice calm omul acela,vreau sa iti fac bine.
Auzind vorbele astea..ma linistisem.. Ajung in fata unei case cam luxoasa si ma speriasem,toti oamenii..bine.nu erau multi..in jur de 10 persoane..erau imbracate in negru..si aveau..WTF aveau ochii rosii..incepusem sa ma sperii si o lacrima si.a facut aparitia pe obrazul meu,imediat cum lacrima era pe obraz,o imbratisare cunoscuta si.a facut aparitia,ma intorc mirata,si era iubirea mea,Danii!
-Puiule,ce se intampla?intreb eu mirata..
-Silvia..nu stiu..cum sa iti spun..eu..
-Esti vampir? Intreb eu mirata.
-Pai..paiii cam da..
-pai stai..in prima zii in care ne vazusem era soare afara,nu va faceti cenusa?
-Silvia..te credeam desteapta..nu imi zice..ca tu crezi toate cacaturile astea...
-nu..logic ca nu..dar..eu ce caut aici..sunt..doar o prada..? Ma uit in ochii lui cu lacrimi in ochi.
-Nuuu,nu..nu o sa fii asta..noi..bem doar sange de animale..dar..mai sunt si unii vampiri care bea sange de om..
-wow..m.ati..luat..pe nepregatite..
-Stiu ca este cam mult de odata..dar..noi..toti..mai ales eu..vreau sa am grija de tine..eu sunt Seful in clanul de aici..dar..in clanul vampirilor care bea sange de om..nu o sa.ti vina sa crezi cine e..dar...e Denisa..
Inima mea batea mai tare ca niciodata,simteam cum ramaneam fara puteri..si am avut cateva puteri ca sa il intreb ceva..
-Sii..de ce..trebuie..sa ..ma aparati?
-Denisa a tinut mult la mine,asa cica,si nu accepta ca eu sa fiu cu altcineva,si..vrea sa te omovampir ia-Pai stai..daca ma musca..nu ma transforma in vampir..?
-Puiule..este foarte greu sa transformi pe cineva in vampir..odata ce ii simti sangele..iti este foarte greu sa te abtii si ii bei tot sangele..pana moare..
Ma asez pe o canapea..si ma uit a podea..incep sa ma relaxez..dar..imediat cum Danii vine langa mine..imi trece tot..
-O sa am grija de tine..iti promit!
-Stiu ca o sa ai..
-Noi toti o sa avem grija de tine spune Danii aratand spre ceilalti vampiri.El este Max,Eliot,Sam,Gabriela,si Isa.fiecare dintre noi are cate o putere,eu pot citii gandurile oamenilor,Max are o super viteza,fuge mai repede ca orice vampir,Eliot este cel puternic,Sam este scutul,poate apara pe oricine priveste de orice obstacol,iar Gabriela este cea mai puternica dintre toti ,ea la cine se uita,il face sa il doara tot corpul si sa ramana in genunchi in fata ei,pana si pe Eliot il distruge.
-Oh..nu..nu nu nu!
-Ce e iubire? Intreaba el.
-Citesti gandurile?
-Cam da..zice el razand..
-Fuck,stii tot ce am gandit despre tine?
-Tot!dar imi place.Si,d'aia am plecat de la balet atunci nu..nu ca nu am vrut sa renunt la Denisa..la tine nu vreau sa renunt,ma sunase un prieten si mi.a zis tot ce vrea denisa sa faca si daca nu o sa te las..o sa te omoare,dar nu o sa las asta sa se intample,vrei sa devii una dintre noi?
CITEȘTI
O simpla poveste
RomanceIn aceasta poveste este vorba despre o fata timida pe nume Silvia care se indragosteste de un cret enorm de frumos pe nume Dan. Dan la randul lui isi va da seama ca o iubeste dar..din pacate va avea..un final fericit..sau cine stie..ce mai ii trece...