Capitolul 9

3 0 0
                                    

Silvia
Termin de imbracat si ma duc la puisorul meu care ma astepta in patul meu:
-Stii..imi place ca nu esti asa timida cu mine..imi zice el in timp ce se uita in ochii mei.
-Pai ..nu stiu ce mi.ai facut..sau ce am...dar cu tine pot sa fiu eu..nu imi este frica ca o sa razi de mine..sau ca o sa ma ranesti..nu o sa ma ranesti..nu?
-Daca o sa o fac asta vreodata am sa ma omor singur!
-Nuuu te rog..nu vreau sa te pierd..
-Nu o sa ma pierzi prostuto..o sa fiu aici mereu langa tine.
-Te iubesc!!!!
-Si eu te ingerasule! Imi zice el in timp ce ma saruta pe frunte.
-Buuuun...acum..la ce ne uitam?
-Desene? Zic eu facand ochii mari..ca sa fie de acord cu mine.
-Desene..pe bune puiule..?
-Haideeeee tiii looooooog!!!
-Ok!!! Off..intr.o zii..o sa iti mananc ochii astia mari,sa vad cum ma mai vrajesti!
-Eh..pana atunci,mai e.Bun deci ma gandeam sa ne uitam la Frozen?"hai afara la zapadaaaaaa"
-Eu ma gandeam Naruto!
-Nuuuu, nu imi plac desenele alea..
-Nici mie nu imi plac desene cu printese stii?imi zice el.
-Nu ma intereseazaaaaa ,frozen sa fie! Zic eu in timp ce scot limba la el.
-Offff doamne,ce o sa ma fac eu cu tine o viata intreaga?
-Ce..iti pare rau ca o sa stai langa mine o viata intreaga? Nu esti obligat..sa stii..
-Cum poti sa zici asa ceva? Logic ca sunt obligat,inima mea numai vrea la altcineva,si nici eu!
-Aham ok!
Eram destul de deranjata de ce a zis inainte sa imi zica ca inima lua e a mea si bla bla..dar de ce l.ar fi deranjat daca as fi ales eu filmul in seara asta? El maine seara..ma rog,ma uit dupa film..si pana la urma..pun tot Naruto ,ca sa nu se supere.
-Heiii,ai pus Naruto!! Zice el cu o sclipire in ochi!
-Pai..da..eu ma duc sa fac floricele,pune tu pauza la film,multumeeesc!
Cobor si bunica mea se uita la televizor:
-Vad ca ti.ai facut prieteni noi,ma bucura gandul asta!
-Nu e doar prieten bunico..este..iubitul meu..sii unde avem floricelele? Zic eu deschizand toate sertarele din bucatarie.
-In raftul din mijloc,si ti.ai facut tu un iubit asa frumos?
-Dar ce bunico..eu ce am? Sunt urata?
-Doamne fereste..nepoata mea..urata?
-Aham..
-Doar ai grija..nu pune repede la suflet fata mea..nu vreau sa suferi..
-Nu o sa sufar bunico,mi.a promis asta!
-Asa sa fie!
Fac floricelele si ma duc langa piticu meu in pat,cand intru in camera,vad ca dormea..awwwww ce frumos doarme..nu m.as satura de fața lui..inchid filmul..opresc calculatorul si ma duc langa el,nu vreau sa dorm..vreau doar sa il privesc pana dimineata.Cand in sfarsit ațipisem si eu,Danii a primit un mesaj de la Andreea:
#Heii uriasule,ce faci,unde esti? Poti sa vii la mine?
Ma enervez..stiam ca nu trebuie sa ma uit in telefonul lui..dar..pana la urma..era iubitul meu..nu avea de ce sa il deranjeze..
#De ce sa vin la tine?
Ii raspund eu furioasa la mesaj.
#Pai stii ..ma cam doare spatele..si am nevoie de un masaj de la tine..
Raspunde ea imediat la mesaj.
#Nu am de ce sa iti fac tie masaj,acum sunt cu iubita mea!
Trimit eu furioasa!
#Cee? Te.ai impacat cu Denisa?
#Nu,sunt cu altcineva!
#Oricine ar fii nu e mai buna ca mine! Imi trimite ea.
Las telefonul,si ma pun inapoi la pieptul iubitului meu si adorm imediat.
Dan.
Dimineata cand sa ma uit la telefon cat este ceasul vad ca iar mi.a dat curva aia de Andreea mesaj,si vaaai Silvia a vorbit cu ea,nu ma deranjeaza! Vad ultimul lucru care l.a scris si ii trimit:
#este de 100 de ori mai buna ca tine!
Las telefonul pe birou si ma uit la ingerasul meu cum doarme..o sarut pe frunte si aud ca imi vibreaza telefonul...
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

O simpla povesteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum