Capitolul 11

7 0 0
                                    

Silvia
-Vrei sa devii una dintre noi? Mai aud inca o data ca ma intreaba Danii in timp ce ma scoate din lumea mea.
-Hm..nu stiu..
-Uite..iti las un ragaz de timp..pana te decizi,ok iubire? Dar te rog..gandeste.te repede..pentru ca daca o sa fii om..Denisa o sa poata sa te omoara usor..si.nu vreau sa treiesc fara tine.."credeam ca le.am vazut pe toate..pana ai aparut tu profesoara de karate si m.ai pus la pamant cu mainile strans legate"

-Ok! Acum,poti sa ma transformi?dar stai..cum o sa te opresti..?
-Ma gandesc la cat de frumoasa esti..si cat de mult de iubesc..cand o sa te trezesti..o sa ai o pofta de sange enorm de mare..o sa fiu langa tine..sa nu faci vreo prostie..ok?
-Ok..inspir adanc si cand expir..iese si "ok.ul" acela.
Simt cum raman fara puteri..ma simt ametita..si..negru,asta este tot ce vad!aud pe langa mine voci"Silvia,trezeste.te,te rog,doamne ce am facut,ti.am zis ca nu ma pot abtine!!!!! Urla pe langa mine,incep sa deschid ochii si il vad pe danii cu lacrimi in ochi si ii murmur .
-Traiesc?
-Offff doamne,cat m.am speriat! Credeam ca te.am pierdut sufletelul meu!
-Mi.e foame..
-Ma duc sa iti prind o caprioara,vino cu mine!haide acum esti vampir,poti sa prinzi orice imi zice el dupa ce isi plimba limba prin gura mea.
-Haide! Facem intrecere!zic eu in timp ce trisez si o iau inainte.
Ma prinde din urma,ba chiar e inaintea mea,in fata mea,vad un om ranit,hm..sange,ochii mi se inrosesc de tot si ma opresc,danii se uita la mine si vede ca ma uit la omul acela eu ma duc inspre omul acela si danii mi.o ia inainte si ma prinde,vede ca nu ma pot controla asa ca intra in mintea mea:
-Puiule,linisteste.te.
-Mi.e sete..si are un sange atat de dulce..te rog..pot?
-Gandeste.te ca si el are un ingeras acasa,care il asteapta si il iubeste..gandeste.te ca ala as putea fii eu si cineva sa vina sa ma omoare..cum ar fii
In momentul acela m.am linistit..m.am abtinut cu greu si am mers mai departe la vanat.
-Ai dreptate..sa fii nou..e greu. zic eu.
Dupa ce am baut niste sange de caprioara m.am linistit,am mers inapoi la vila si am vorbit si am tot vorbit,nu imi vine sa cred! Sunt vampir!
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

Heiiii cea din poza este Silvia,adica euuuu personajele principale din aceasta poveste sunt reale,Danii este iubitul meu iar Gabriela sau cum ii zic eu Găbița este prietena mea cea mai buna! Va pupilicilesc:*:*:*:*:*:*:*:*

O simpla povesteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum