Morgenfrisk er jeg IKKE ligefrem, det jo også torsdag!...
Jeg prøver med alle mine kræfter at gå hen til badeværelset og børste tænder.
Huset er stille, hunden er stille... Det føles som om det hele går i stå undtagen klokken.Men det bekymrer mig ikke, så jeg går videre ind på mit værelse og tager en hvid thrasher hættetrøje på, sorte hullet jeans på og hvide sokker på. Imens jeg tager min venstre sok på, får jeg et opkald fra Nash Grier, en af mine bedstevenner!
Hva' så kommer du til festen på lørdag? - Nash Grier
"Hvilken fest?"
MIN! fest selvfølgelig! - Nash Grier
"Nårr! Forhelvede, hvorfor har du ikke sagt noget til mig før?"
Jeg har egentlig ikke planlagt noget specielt, jeg har bare spurgt folk idag, haha - Nash Grier
"Jaja det fint, jeg kommer"
Okay fedt! Men jeg smutter nu, der er fandme mange jeg skal spørge. Det kommer til at blive den vildeste fest i 2016 EVER. Cya later boyy! -Nash GrierJeg griner og lægger på.
Jeg går ned af trappen og tjekker i køleskabet om der er noget at spise, meeen...
Det er der så altid, men jeg laver noget let.
Chokopops og mælk! Det fremragende og meget let at lave. Gider ikke bruge så meget tid om morgen på at lave morgenmad. Det spild af tid.*wrrrumm* Oh, der står at jeg skal huske at pakke kufferten til Miami!
Jeg spiser hurtigt resten af chokopopsene, kaster plastik skålen og skeen i vasken og løber hurtigt op ad trappen. "Fuck, jeg må skynde mig"
Nå... Jeg har vidst pakket kufferten, hvornår gjorde jeg det? Nå lig'meget!
Jeg tager kufferten og min denim jakke på og hvide nike sko på.
"Nu skal jeg bare gå hen til busstoppestedet!"Da jeg går ud af døren, skinner solen og strålerne lyser gennem det brune hår. Alle kigger på mig, men jeg prøver at skjule mig. Men så kan jeg høre nogle piger bagved mig.
OMG! CAMERON DALLAS, VI ELSKER DIG! - Lyder det fra 2 piger
Jeg siger ingenting og løber væk hen til et hus. Er de væk? Jeg ka' ihvertfald ikke se dem.
Lige ud, 3 meter frem og så til højre kan jeg se busstoppestedet, jeg kigger til venstre og til højre for lige at sikre mig om de stadig er der. Fri bane, yes!Jeg går mod busstoppestedet og ser den mest smukkeste pige i hele verden.
Mundlam bliver jeg altså!
Men hun begynder at kigge op med hendes smukke blå øjne og åbner hendes flotte, bløde og fyldte læber.Hey - Ukendt
He.. Hej! Undskyld, jeg kan ikke snakke idagHun fniser og jeg smiler til hende.
Jeg kan se at du har en kuffert med, hvor skal du rejse hen? - Ukendt
Tjo, jeg skal bare hen til Miami og så feste på lørdag i North Carolina hos min bedsteven Nash.
Hendes tænder er hvide, lige og flotte. Jeg kan ikke lade vær' med at fokusere på hendes udseende, hun er alt for smuk! Men nu siger hun noget!
Fedt! Jeg skal også besøge en ven, eller jeg skal sove hos en veninde i Washington D.C - Ukendt
Men du har jo ikke nogen kuffert med?
Det fordi mit tøj, allerede ligger derover hos hende - UkendtNår okay, men jeg kan se at bussen kommer nu så vi ses vel måske et andet tidspunkt
Hun vinker og smiler sødt til mig. Wow
Jeg går ind i bussen og tænker kun på hvordan hun ser ud, hendes tøjstil er egentlig ret cool.
Men vil jeg nu nogensinde komme til at se hende igen... Jeg tøver men jeg får en idé.
Jeg tager min mobil op af lommen og tager et billede af hende ud af bus-vinduet.
Længe kigger jeg på billedet, hendes skønhed stråler virkelig! Jeg er nød til møde hende igen!*Efter 4 timer* Jeg ser lufthavnen og går hen til knappen og trykker stop.
Bus-dørene åbner og jeg går ud. Jeg skynder mig med at finde mit pas frem.Efter jeg har vist mit pas, går jeg på gangene på vej mod flyet der venter.
Tiden går langsomt, jeg kan næsten ikke vente!
Men jeg kigger på billedet med pigen. Hvorfor spurgte jeg ikke hvad hun hed?
Hvor gammel er hun mon? Jeg føler jeg er skudt forelsket i hende selvom det er første gang jeg næsten lige har mødt hende.Hallo du må altså gerne vågne op nu - siger en lyshåret stewardesse
Jeg lukker øjnene op og kigger træt på hende som om hun skulle tro jeg ville være flabet.
Hallo! - siger hun for 2. gang
Slap af jeg har set dig!.. Svarer jeg til hende og mumler "lorte stewardesse"
Jeg rejser mig op og stirrer på hende imens jeg går, men så falder jeg over en brun chanel taske."Orgg lorte taske"
En dame samler tasken op og siger "Undskyld, at min taske stod i vejen. Er du okay?"
Self. er jeg det, men tak fordi du spurgte.Hun smiler tilbage og jeg går videre ud af flyet med min kuffert.
"YES! NASH HERE I COME!" råber jeg.
YOU ARE READING
I want to know you w. Cameron Dallas (Danish/Dansk)
FanfictionCameron lever livet fuldt ud. En dag møder han en smuk brunette som han bare SKAL snakke med. Problemer kommer, men Cameron klarer det, så det går.