Jeg åbner øjnene langsomt op og kigger rundt omkring, hvorfor ligger jeg på gulvet?
Så jeg står op og kigger rundt igen.. Hvor er hun henne?
"Oh, jeg må nok heller' skynde mig at gå ned til Nash"
Jeg gik hurtigt ned til ham og jeg så at han var igang med at støvsuge, så råbte jeg "HEY NASH!"
Han gik hen til kontakten og slukkede hurtigt for støvsugeren, "Ja hva' så Cam?"
"Det var fucking vildt igår, like virkelig. Tak man!"
Nash grinte og de gav hinanden highfive."Men.. Hvorfor løb hun så hurtigt ud af døren igår aftes?" sagde Nash.
"Hvad mener du, gik hun ikke imorges?"
"Næ, hun gik virkelig sent igår, sov du eller hvad?" sagde Nash.
"Wow.."
Mine tanker var helt væk, jeg kunne ikke tænke på hvorfor hun gik og hendes skønhed.
Hvorfor gik hun.... Jeg savner hende allerede..
"Cameron? Du står og stener!" Sagde Nash.
Hun er jo bare så smuk og... Hvorfor gik hun... Jeg ved slet ikke hvad jeg føler lige nu og...
"CAM! Kig på miiiiig, hallooo" Sagde Nash."Oh undskyld! Var lige i en mine egne tanker.." Jeg kiggede ned og sukkede.
"Er der noget galt?" Spurgte Nash."Det er bare fordi... Altså hvorfor gik hun fra mig?...."
"Uhm, ved det ik rigtigt, hun råbte bare, shit er jeg ikke taget hjem endnu?!" Sagde Nash.
Jeg vidste ikke helt om jeg skulle være lettet eller noget, men jeg var bare ligeglad.
"Nårh okay så" Jeg blinkede til ham.
"Du er okay, ik?" Spurgte Nash.
"Jov, self. ved bare ik' hvad jeg føler lige nu, heh""Det går nok" Sagde Nash.
Der var nu gået et stykke tid og så bankede nogen på døren...
Jeg gik hurtigt hen til døren og åbnede. Det var Cici! Jeg spredte armene ud og sagde "Heeey"Men, det var noget sært ved det her. Hun kiggede mærkeligt på mig, hun gav mig et akavet blik og krammede mig langsomt, men hun sagde "Heii" og lød alligevel glad.
Så spurgte jeg "Har du savnet mig?"
"Hvad mener du" sagde hun og grinte.
"Du ved hvad jeg mener søde" sagde jeg og blinkede til hende.
"Hm, nej det gør jeg faktisk ikke og nårh jo du hed jo Cameron, ik?"
What, havde hun næsten glemt mig?... Håber ik at hun var fuld igår. "Cameron?" sagde hun.
"Oh undskyld. Tænkte bare lige på noget øh, kan du huske hvad du lavede igår?" jeg sukkede.
"Jeeeg var til.. en fest, tror jeg" sagde hun usikkert.
God dammit, hun kunne ikke huske at vi var sammen, mit liv er ødelagt! Fuck noget PIS!..
"Er der noget galt?" spurgte hun og satte hånden på min skulder.
Jeg kiggede på hende og sagde ingenting, og tog hendes hånd væk imens jeg gik ind og var på vej til at lukke døren.
Hvorfor.... Hvorfor! AAARGH! Jeg bankede min knytnæve mod det tætteste bord."Wowowow Cam, ik smadre tingene i huset. Hvad er der galt?" sagde Nash og så chokeret ud. "Det er bare... Altså, Cici kan ikke huske hvad der skete igår og jeg virkelig ked af det over det... Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre af mig selv nu!"... Sagde jeg imens jeg kiggede ned på gulvet.
"Oh, jamen så tag chancen igen. Bare hvor i ikke er til fest" sagde han."Jamen...."
"Hvad" sagde han.
Jeg sukkede og kigge på ham. "Jeg stod lige og snakkede med hende ved døren og ved du hvad jeg lige gjorde?"... "N-nej?" Svarede Nash.
"Jeg så trist ud og så lagde hun hånden på min skulder og spurgte hvad der var galt men så kunne jeg slet ikke tænke... og... så.. skubbede jeg bare hendes hånd væk og lukkede døren... Hun kunne jo slet ikke huske det der skete igår, kun at hun var til en fest"
"Ooh..." Sagde Nash til mig imens vi krammede hinanden.
"Bare sig tingene til mig bro, vi vil altid være der for hinanden" sagde han og klappede på min ryg med den ene hånd.
"Tak bror" sagde jeg.Hvad skal der ske, hvad tror i der sker? *GISP*
YOU ARE READING
I want to know you w. Cameron Dallas (Danish/Dansk)
FanfictionCameron lever livet fuldt ud. En dag møder han en smuk brunette som han bare SKAL snakke med. Problemer kommer, men Cameron klarer det, så det går.