Alle fester, snakker, har det hyggeligt og har det sjovt, mens jeg... mhm
Tja, jeg vil så gerne snakke med pigen men også med drengene.
Jeg går hen til Nash og siger "Hey, er det okay hvis jeg lige smutter ovenpå eller noget?"
"Haha ja" - Nash
"Okay fedt, ses senere!""Ses Cami-boi" - Nash
Jeg bliver helt nervøs. Hvad skal der mon ske?
Vi gik mod hinanden, men jeg kunne ikke lade vær' med at se på hendes ansigt, jeg stirrede. Men så, så jeg at hun begyndte at bevæge hendes læber.
"Hey"- Ukendt*host* "Hey, jeg vidste ikke du skulle med til den her fest?"
"Nåårh ja. Efter vi mødtes ringede Nash til mig og spurgte om jeg ville med til hans fest og det ville jeg gerne og desuden havde min veninde også travlt med at lave lektier til hendes terminsprøve, så hun sagde det var okay at jeg kom med til festen" - Ukendt
"Heheh, typisk"
"Jaaa, skal vi ikke gå derhen hvor alle de andre danser?" - Ukendt"Det kan vi vel godt, hvad for noget musik hører du?"
"Mig, jeg hører nogen gange pop men mest rap, det ret cool. Hvad med dig, hører du Beyonce?" - Siger hun imens hun griner."Det kan vi godt sige, ejj. Hehe jeg hører også rap"
Vi danser på dansegulvet, hun er faktisk ret god. Det må jeg sige.
"Går du til dans?" Råber jeg imens hun danser helt smooth og helt chill agtigt. Hendes bevægelser tager nærmest fat indeni i mig, jeg får lyst til at danse med og det gør jeg langsomt.
"Nej jeg går ikke til noget, men jeg har gået til selvforsvar med min papsøster" - Ukendt
"Nårh, ka' du så læg mig ned eller noget haha?" Siger jeg imens hun stille begynder at stoppe med at danse. Hun griner og siger "Det får vi jo at se, hehe. Jeg er lidt træt, skal vi ikke gå op ovenpå. Tror du ikke der er et værelse deroppe?" - Ukendt
"Jooo, vi kan gå op på Nash's værelse eller Hayes, hans lillebror"Vi går op ovenpå, musikken larmer og det eneste jeg vil er at kende hende ordentligt. Jeg elsker hende virkelig. Jeg tror jeg vil gør alt for hende. Hun kigger på mig med et lysende og smukt blik på mig. Jeg åbner døren ind til Nash's soveværelse og driller hende med at sige "Damerne først". Hun fniser imens hun går ind. Jeg lukker døren og ligger på sengen, hun spiller med.
"Hvad er det du hedder?" - Ukendt"Cameron.. Cameron Dallas, hva' med dig?"
"Cecilie, men bare kald mig Cici" - siger hun og drejer hen mod mig imens hun langsomt smiler til mig og fanger min hånd, hendes hænder er små, søde og bløde. Min mave suser med bobler indeni, mine tanker er helt væk og det er bare mig og hende. Hun vender om og siger til mig "Du er faktisk ret sød" Wow, sagde hun virkelig det eller.. Wow! Jeg er nød til at tage initiativet!Nu skete det hele!..
Jeg omfavnede hendes krop langsomt imens jeg flyttede hovedet over mod hendes hals.Jeg kyssede hende blidt på halsen. Hun vendte sig om, holdt sin hånd på min kind, kiggede mig dybt i øjnene og langsomt så jeg ned på hendes bløde læber, hendes læber ramte mine læber. Nu skete det virkelig, hun kyssede mig imens vi omfavnede hinanden. Vi kyssede i flere sekunder, men så flyttede hun sig, sad på mig og jeg holdt om hendes flotte hofter, hun lænede ned over mig og kyssede mig igen. Men så drejede jeg hovedet den anden vej og krammede hende istedet for. Vi krammede hinanden længe, meget længe. Men det føltes også rart.
"Jeg vidste ikke du kunne li' mig?" - Cici
"Det kunne jeg siden vi mødtes, jeg har været så skudt forelsket i dig og det syntes jeg bare lige du skulle vide, for jeg vil gerne gøre alt for dig!.."Vi kigger på hinanden, hendes hoved kommer tættere og hendes hånd holder om min hals.
Jeg glider min hånd over på hendes ene hånd og den anden hånd hendes krop...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I want to know you w. Cameron Dallas (Danish/Dansk)
Hayran KurguCameron lever livet fuldt ud. En dag møder han en smuk brunette som han bare SKAL snakke med. Problemer kommer, men Cameron klarer det, så det går.