Giriş

25 8 0
                                    


2025

Berlin

Max kendini iyi hissetmiyordu. Çocuğun gücüne ve yeteğine hayran kalmıştı.

Elini ağzına götürdü. Midesi bulanıyordu.

Yanında karnından yaralanmış yatan genç arkadaşına baktı. Bitkin görünüyordu. Ve hırpalanmış. Kendininde öyle göründüğünü biliyordu.

"Dostum, fena dayak yedik" dedi arkadaşına.

Genç, Max'in sesini duyunca irkildi. Kafasını Max'a çevirdi. "Hiçbiri önemli değil" dedi bitkin bir sesle.

"Önemli olan ne?"

"Çocuğun yaşı çok küçük" dedi.

Max, Barthra'nın ne diyeceni merak ediyordu.

"Şu işi biraz açarmısın, dostum." dedi merakla

Barthra karnındaki bıçak yarasını tutarak boş sokakta oturur duruma geçti. Max acı çektiğini biliyordu, kendi gibi.

Gizemli bir şekilde "Yaşı 17 civarı. Saçları kahverengi ve gözleri ela. 1.80 boylarında"

"Kara Güç'ümü anlatıyorsun" dedi Max şaka yaparak. Kara güç'ten korkuyordu. Ama bunu dile getirmiyordu ve getirmeyecekti.

"Ve çoçuk tek başına ve silahsız şekilde, 3 yetişkin, silahlı ve eğitimli adamı yendi" dedi Max'ı duymazdan gelerek.

Max'ta ciddileşti. "Ve Kara Güç'e çok benziyor" dedi.

Barthra "Evet, Bence onun Kara bir Güçle bağlantısı var"

Max merakla "ne demek istiyorsun" diye sordu.

"Bence" Barthra derin bir nefes alıp bıraktı.

Max'ın merakı iyice arrtı.

"O Kara Güç'ün oğlu"

-Bölüm Sonu-

Arkadaşlar güzel bir kitap yazmayı düşünüyorum. Beğenirseniz Votelerinizi beklerim.

HaydutHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin