Drie

2K 125 38
                                    

^ Vriendinnen van Ryanna.

Ryanna

Groepsapp; GIRLS 💋💜

Ik: hee, 💜 17:04

Fleur: haay xx 17:06

Rosé: 🙋🏼❤️ 17:06

Ik: Engels staat erop :/  17:07

Rosé: en? Wat heb je? 17:08

Ik: 7,9 👏🏽 17:08

Fleur: goeed! Ik heb een 5,6.. 17:08

Rosé: tenminste voldoende, ik heb een 5,4.. 😒 17:09

Ik: hé, volgende x beterr. Ik ga eten! Doeey 💋 x 17:09

Fleur: eetsmakelijk, doeei 💋💦 17:09

Rosé : rt 💕💕 17:10

Ik vergrendelde mijn mobiel, en nam plaats aan de eettafel. 

"Wat eten we?" Olivier nam plaats naast mij aan de tafel, en begon te kloten met zijn bestek. "Spaghetti."

We aten zwijgend ons eten op, en zeiden dus niks.

"Hoe was het op school?" Begon Ryan het gesprek. "Goed." Antwoordde ik kortaf. "Hetzelfde." Deed Olivier me na. Mijn ouders wisselden een blik uit, maar zeiden verder niks.

"Volgens mij heeft Olivier een nieuw vriendinnetje!" Grinnikte ik. Olivier gaf me een stomp onder de tafel. Ik gaf hem een waarschuwende blik.
"Is dat zo Olivier?" Anna keek hem vragend aan. "Nee, Ryanna zegt maar wat." Olivier staardde voor zich uit, en prikte met zijn vork random in de spagetthi.

"Wat doe je dan met Mathilda?" Plaagde ik hem verder. Dat was voor Olivier waarschijnlijk de druppel, hij gaf me met zijn hiel van zijn voet een trap tegen mijn scheenbeen. "Au!" Schreeuwde ik uit, en greep naar mijn been.

"Let jij nou maar eerst op Sean." Kaatste Olivier terug. Mijn wangen begonnen rood te kleuren, Ryan en Anna keken me vragend aan.

Sean was dè knapste jongen aller tijden! Hij was populair, lief, geen player, zorgzaam. Alles wat een meisje in een jongen wou zien.

We maakten we eens praatjes met elkaar, en hadden veel lessen samen. Maar een relatie dat hadden we niet.

OMG ik heb zo'n giga geweldig idee! Heel erg duivels! Een super idee om Niels terug te laten komen Mwhahahaha 😈

Wat vinden jullie van de appgesprekken nu? Zijn ze nou fijner of is het irritanter? Ik vind het zelf zo mooier en echter maar wat vinden jullie ervan?

Volgende hoofdstuk komt foto van Sean.

Whatsapp, chat girls Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu