Ryanna
Ik loop samen met Rosé en Fleur door de gangen van de school. "Is dat niet Oliver?" Rosé wijst naar een jongen aan het einde van de gang, die een meisje ruw meetrekt. "Ja, ja. Dat is Oliver. Waar the fuck is hij mee bezig?!" Ik rol met mijn ogen. "Uhm, volgens mij met een pleziertje!" Grapt Fleur. Rosé grinnikt, ik daarentegen trek een quasi boos gezicht.
"Het is wel zielig voor dat meisje." Fleur knikt. "Dàt meisje is Charlotte, dat is dat populairste knapste meisje van de school." Fleur legt geschrokken haar hand voor haar mond. "Ja, Oliver heeft al een paar weken een crush op haar." Ik gooi mijn jasje in mijn kluisje, en loop naar de bezemkast. Ik trek de deur open, voordat er tè gekke dingen gaan gebeuren.
De twee gezichten kijken mijn kant op, gek genoeg waren ze niet bezig met elkaar af te lebberen. "Ryanna," sist Oliver boos. "Wat?!" Ik haal nonchalant mijn schouders op. Charlotte is er ondertussen uit gevlucht. "Wat doe je dat meisje aan?" Ik wijs naar haar, ze rent de hoek van de gang om. "Je hebt haar zojuist verpest." "Ik had denk ik de verkeerde." Ik grinnik om zijn woorden. "Ja, ik denk dat je het goed moet maken met haar. Ze zal vast in shock zijn." Hij knikt, en rent ervandoor, achter Charlotte.
Gesprek: Sean ❤️
Sean: hey, hoe gaat het met je? Ik mis je nu al! Xx 9:54
Ik: hey, alles gaat goed, behalve dat het maandag is En natuurlijk dat ik je niet zie... Beterschap! Je hebt vast teveel gedronken op je feest xD ❤️❤️ 9:55
Sean: dankje, ik mis jou. Kom je vanmiddag nog even langs? 😏💜👅 9:56
Ik: jaa, zeker. Ik kom na school. Ik moet nu gaan, heb les! ❤️❤️ 9:56
Sean: oké vp schatje ly 😘 9:56
"Oeh, je bent wel erg close hè?" Ik schrik uit mijn trans vanwege Fleur. Mijn wangen worden langzamerhand warm. "Uh, ja denk het." Fleur grinnikt. "Kom we gaan naar Nederlands, Rosé wacht op ons." Ik knik, en samen lopen we naar het lokaal. Mijn gedachten dwalen al snel af naar Sean....
Nog een update voor de leukerds! En natuurlijk omdat ik blij word van de reacties.
Wat vinden jullie? Moet Oliver echt voor Charlotte gaan? Of moet hij de player blijven? 😬😏
En hoe zit het tussen Ryanna en Sean ?
JE LEEST
Whatsapp, chat girls
Cerita PendekDEEL2 ( Eerst het eerste deel lezen, anders snap je er niks van ) Anna en Ryan zijn samen heel gelukkig met hun twee kinderen Ryanna en Olivier. Ryanna en Olivier zijn inmiddels al 14. Maar wat gebeurt er als Niels uit het verleden terugkomt? Za...