1 . BÖLÜM:KUTUPHANEDE

16 3 3
                                    

Bu benim ilk Hikayem yanlislarim olabilir lütfen mazur görün . Umarım beğenirsiniz ve keyifle olursunuz.
MEDYA: DENİZ
En yakın arkadaşım Aylin ile okul kutüphanesindeydik. Aylin
-deniz ben kantin e gidiyorum . Seninde kütüphanede işin bitince eve geç bende akşam sizin eve gelirim. Tamam mı?
-tamam hadi bye bye...
-görüşürüz akşam .
Deyip bana el sallarken ikimizde olacaklardan habersizdik. Biraz bakindiktan sonra kitabımi seçtim .
Kitabımi almak için rafa yöneldim. Kitabı aldım ve ne olduğunu anlamadan birisi agzimi kapadi.
-sesini çıkarma benim dediklerim i yapmazsan dana dünyayı dar ederim. Tüm sevdiklerin yavaş yavaş elinden gider. Sende acı cekersin
Bunları söylerken (söylemeye gerek yok) benim korkum Zirvedeydi. Elini ağzımdan çekti ve kolumdan sıkıca tuttu. Canım fena yaniyordu. Bende sonunda yüzünü görebildim psikopat tipli biriydi.
-kimsin sen ne cürretle bana böyle davranıyorsun pislik .
Ve bağırmaya başladım bağırmamla birlikte agzimi kapadi.
-kes o cirtlak sesini duymayim. Seni kimse duymaz . Dediklerimi yapacaksın.
Dedi ve o korkunç sesini yükseltti
-benden ve yapacaklarından kimseye söyleme seni görüyorum .bunu unutma... çok korkuyordum ama belli etmemeliydim. Onun söylediklerini asla yapmayacaktim .
-dediklerini asla yapmiycam. ..dedim ve ekledim :senden korkmuyorum
-demek yapmayacaksin salak şey sen istedin .dedi kolum fena halde aciyordu. Beni sandalyeye oturttu , bağladı. Tabi söylemeye gerek varmı ben cirpiniyordum.
Kacamayacagimdan emin olduktan sonra cep telefonu nu çıkardı ve bana bir foto gösterdi :bu bu aylinin fotosuydu hemde bir sandalyeye bağlı ve gözlerinden yaşlar akiyo r ağzı da bantlı gözlerindeki caresizlegi gorebiliyordum . Burası kantinin içindeki mutfağın arka tarafındaki odaydi . Kim bunlar , ne istiyorlar bizden. Ben sıradan bir yaşamı olan 16 yasinda bir kızdım .
-Aylin den ne istiyorsun bizden ne istiyorsun hayvan şerefsiz .diye bağırdım.
-eğer dediklerimi yapmazsan o gerizekalı arkadasin ölür anladım? 😈
-ne istiyorsun ... dedim çaresiz bir şekilde . Birdenbire yüzündeki o korkunç ifadede çok korktum. Ne istiyordu bu ahmak? Ayrıca neden beni kimse duymuyor koca okulda?
Aylin i kantin de nasıl bağladılar , suan nasıl Allahım neler oluyor?😦

ÇARESİZLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin