Arkadaşlar, hikayeye başlamadan önce birkaç şeyi açıklamak istiyorum. Her zamanki gibi.
♣ Bu, Hermes'in Kızı serisinin 3. kitabıdır. Yani ilk önce ilk ve ikinci kitabı okumanız anlam karmaşası yaşamamanız için daha iyi olacaktır.
♣ Öncelikle ilk iki kitabı bu yaz düzenlemeye almaya karar verdim. Ve aldım da. Birkaç mantık hatasını, ve bana pek samimi gelmeyen kısımları çıkarttım, fakat ana kurguda bir değişiklik yapmadığımdan emin olabilirsiniz. Yani ilk iki kitabı baştan okumanızı gerektirecek kadar köklü bir değişiklik olmayacak bu düzenleme, yani siz eski ve can okuyucularım, üçten devam edebilirsiniz.
♣ Hermes'in Kızı 3'ü bu kadar geç yayınladığım için çok özür dilerim. Gerçekten çok ama çok üzgünüm fakat elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım, sizi temin ederim. Bu yıl üniversite sınavım var hatta 6 ay felan kaldı ilk basamak sınavıma. Ve benim her ne kadar yürekten ve gönülden yapmayı tek istediğim şey yazı yazmak olsa bile bunu yapamazdım. Ders çalışmak zorundaydım, ki hala da öyleyim. Bu sebepten ötürü bu kitaba bölümler uzun zaman araklıkları ile eklenecek... Özür dilerim, hepinizden özür dilerim...
♣ Bunun dışında ikinci kitap bittikten sonra bir takım huzursuzluklar yaşadım Wattpad'de. Fakat, sorun yok. Hikaye, roman ve düz yazı yazmayı çok seviyorum ve bunu da bırakacak değilim. (En azından okuyan bir kişi dahi olduğu sürece bırakmayacağıma eminim. Çünkü insan okuyucu ve oy için yazmaz. Yazar kendi için yazar, bu işi sevdiği için yazar.) Ve bendeniz, harfler ve kelimelerle uğraşmayı ciddi anlamda seviyorum.
♣ Tekrar kitabın içeriğine dönecek olursak, ilk kitap Nico, Miranda ve Skylar ağzından anlatılmıştı, ek olarak iki bölüm de Teresa'nın ağzından anlatıldı. İkinci kitap Nico, Miranda ve Ariel ağzından anlatıldı. Üçüncü ve son kitap ise Nico, Miranda, Leanna ve az da olsa Clint ağzından anlatılacak.
♣ İlk ve ikinci kitabı okuyup oylayan ve oylamayan HERKESE çok teşekkür ederim. İyi ki buradasınız, iyi ki yanındasınız. Yorumlarınız beni yazmak için daha çok heveslendiriyor.
♣ Hermes'in Kızı 3, yakında ilk bölümü ile sizlerle...
İyi okumalar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hermes'in Kızı 3 |Nico di Angelo|
FanfictionHermes'in Kızı Serisi, Üçüncü Kitap |Bir Hermes Alegorisi| Evet! O gün işte bugün! Küçük(!) bir aradan sonra, Miranda Crawe sizler için geri dönüyor. Bol Kharit saçı yolmalı, asla yakalanmayan av köpeklerinin kanını akıtmalı, nehirlerde ümitsizce ka...