◆Y-1

87 12 6
                                    

Yine her zamanki gibi YouTube'daydim.Yorumlara bakarken o isimsiz nick'i gördüm.(açıkçası yazdığı isim kendi adı değildi.)Adsızdı ve her attığım videomun altına yorum yapıyordu. Ve benle sanki dalga geçiyordu işsiz. Ben açıkçası onu takmadım. Otobusteydim babamin ölümunden sonra annemle İzmir'e taşınacaktık.
Sosyal medya hesabımdan instagrama giriş yaptım. Yaklaşık 3M takipçim vardı. Anlayacağınız gibi YouTube'de tanınan biriyim. Öyle gezinirken telefonum çaldı. Arayan kuzenim Buğra'ydı. Aramayı cevaplandırıp "Efendim"dedim. "Yolda mısınız?" yoldo mosonoz. "Evet. Gelcez. Görüşürüz"diyip telefon konuşmamızı sonlandırdım. O kabaysa bende kabayım abi. Ben size kendimi tanıtayım bare.
Lara Sönmez ben. 17 yaşında kumral,mavi gözlü bir kızım. Sanırım bu kadar yeterli. Üşendim çünkü.
---------------
"Kızım kalk hadi geldik" diyen anneme baktım. Aq nereye gidiyoduk ki biz. "Nereye geldik" dediğimde jeton yeni düştü. "Ha doğru. İzmir'e" diyip ayağa kalktım. Öyle kalktıktan sonra hemen ayılan bi tip değildim. Kalktığımda hemen yemek yiyemem falan vs. Otogarın oralarda bizi bekleyen teyzemlere yöneldim. Bi süre onlarda kalacaktık. Annem işe giricek bende YouTube hayatıma devam edeceğim. Sonra yeni eve taşınacağız.
Teyzemle eniştemi öptükten sonra sıra Buğradaydı. Özlemiştim piçi -her ne kadar kaba olsada hsjxjs- "Buğraa"diye bağırınca o da "Laraa" diye bağırdı biz sarılırken annemler bağırdığımız için söyleniyordu. Özledim aq napam.
------------
Yaklaşık 1 saat araba yolculuğundan sonra eve varmıştık. Ev değil saray mübarek. Buğranın iPhone 6S'i olduğunu gördüğümde zengin olduklarını anlamalıydım. Bende bile iPhone 6 var. Oda YouTuberlikten kazandığım parayla. Eve girdiğimizde kendi odama çıktım üzerimi değiştirdim. Ve yatağa geçtim. Kendimi uykunun huzurlu ayaklarına bıraktım. Ne hep kollarına mı bırakcaz kclslc
----


Selaam. Nasıldı kdlskx
Biraz ciddili oldu ama ilerleyen bölümlerde ciddili yazmıycam kdls
Multide Lara var :D Oy veren ellerinizi ısırırım kdlskdks
Sizi seviyoruz!
-Kübra and Beril

YouTube'rHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin