◆Y-2

57 8 3
                                    

Sabah uyandığımda okula gidiceğim aklıma geldi. O lanet yeri hiç sevmiyorum. Okul formam olmadığı için üstüme dar paça siyah kotumu onun üstünede siyah üstünde beyaz renkle #23 yazan t-shirtimi giydim. Makyaj olarak bir eyeliner ve dudak parlatıcısı. Bu kadar yeterli çünkü makyaj yapmayı hem sevmem hem de yapmaya üşenirim. Odadan çıktığımda yan odamdaki Buğra'ya gittim. Oda hazırlanmıştı ve çok taş olmuştu. Kimin kuzeni be!Hehehehe.
"Buğra ya ben yemek yiyemem. Sende yeme kantinde yeriz. Gidelim şimdi?"diye sorarcasına baktığımda "Olur" dedi. Beraber aşşağı indik annemlere selam verdikten sonra saçımı sıkı bir at kuyruğu yaptım. Nike siyah dual-fusionlarımı giydim(geçen yine reklam yapıyom jdkö). Buğra'nın arabasına binerek okulun yolunu tuttuk.
-------------
Okula vardığımızda burasının okul değilde meteor erkeklerin bulunduğu yer olduğunu düşünüyorum. Biriniz tipsiz olun be arkadaş. Okulda ilerlerken herkes bize bakıyordu. Bazıları beni tanımış gibi arkadaşına gösteriyodu. Sırıtıp Buğra'ya baktım. Herkese selam veriyodu. Burdan çıkardığım konu bence Buğra bu okulda popi. Net. Müdürün odasına ilerlerken hiç heyecanlanmadım. Hani bazıları tıklatmaya falan korkar,heyecanlanır ya işte ben çok rahattım. Buğra kendi sınıfına ilerlerken bende müdürün odasına geçtim. "Sen Lara olmalısın?"dediğinde başımı salladım. "Sınıfın 11-F. Gidebilirsin" beni resmen nazikçe kovdu aq. Odadan çıkıp sınıfa ilerledim. Kapıyı tıklatıp içeri girdim. "Merhaba hocam ben yeni öğrenci." öğretmen beklediğimin aksine çok ama çok gençti. Ve yakışıklı. Ve kaslı. Yakışıklı olduğunu söylemiş miydim? "Merhaba canım. Bende edebiyat öğretmenin Buğra. Bir sıraya otur tanışalım" dedi başımı sallayıp sıralara bakmaya başladım. En arka sırada kafasını sıraya gömmüş bi çocuğun yanı boştu. Bende oraya ilerledim ve oturdum. Çocuk muhtemelen uyuyodu. "Evet canım ismin nedir"diyen hocaya biraz ters baktım. Canım felan diyo hayırdır olm sana? Yakışıklısın ama yavşama hemen. "Lara Sönmez ben. Buraya yeni taşındım. 17 yaşındayım. Öyle işte"diyip omuz silktim. Hocaları veya dersi taktığım pek söylenemezdi. Okuldan nefret ettiğimi biliyosunuz demi?
"Anladım Lara'cığım. Bende Buğra. 21 yaşındayım hala daha üniversite okuyorum. Tanıştığıma memnun oldum ve şimdi Ayaz'ı uyandırır mısın?" Ayaz kim amk? Ben tek Ayaz tanımıştım oda eski sevgilimdi. Beni aldatmıştı yavşak. Hemde bi sürtük için. Çok sevmiştim be. Ama şimdi nefret ediyorum."Ayaz kim hocam?" dediğimde yanımdaki çocuğu işaret etti. Ayaz mıdır nedir dürttüm onu. Başını sıradan yavaşça kaldırdı ve bana baktı. Şuan ikimizde şok geçiriyorduk. Ayaz eski sevgilim şuan karşımda. Bu nasıl bi tesadüftür amk? Gözlerimin dolmaya başladığını hissettiğimde hemen geri gönderdim. Ağlamamalıydım. Hele bunun için asla. Hocadan izin isteyip biraz dışarı çıktım. Bi banka oturup düşünmeye başladım. Neden aldattın be beni Ayaz?


Tekrardan merhaba gençlik. Napıyonuz bea
Nasıl gidiyoruz,yeni bölümlerle ilgili fikriniz varsa yoruma yazın yorumları tek tek okuyoruz
Multide Ayaz var :D
Vote verirsiniz artık hehehhhe
Sizi seviyoruz kendinize iyi bakın!❤️
-Kübra and Beril

YouTube'rHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin