- Se întamplă uneori să cunoşti o fată .
- Şi se întâmplă uneori ca fata să se îndrăgostească de tine , dar ţie să NU îţi pese .
- Dar îţi dai seama că orice ai face,ea te va AŞTEPTA , ÎNŢELEGE şi IERTA .
- Chiar dacă va face toate acestea cu ochi în lacrimi , din cauza ABSENŢEI tale.În timp ce ţie îţi fug ochi după ALTELE .
- Dar ea TACE şi PLÂNGE .
- Până într-o zi când nu va mai avea lacrimi şi va pleca .
- Ţie oricum NU îţi va păsa .
- Vei fii prea ocupat să fugi după cele ce NU au nici un interes pentru tine,şi nici nu îl vor avea vre-o dată cum îl avea ea .
- Dar TIMPUL TRECE nu sta în LOC , şi până şi tu vei OBOSI .
- Şi îţi doreşti pe cineva caruia să nu îi ceri un anumit lucru pentru a sta cu tine..
- Dar ea încă exista .
- Şi deja ştie de ce anume ai nevoie,şi vine cu acel lucru spre tine,chiar dacă tu nu i-ai spus nimic .
- Şi atunci te luminezi şi îţi aduci aminte de EA .
- Faţa ţi se luminează pentru o clipă şi încerci cu disperare să o cauţi .
- Şi o GASEŞTI . . . doar că NU o recunoşti .
- Ştii DE CE fraiere ? -
- Ai văzut-o de prea multe ori cu lacrimi în ochi încât să o poţi recunoaşte zâmbind .
- Cu toate astea inima îţi bate haotic , şi îţi dai seama că este EA .
- Şi ai vrea cu disperare să te apropii , şi să o poţi lua în braţe .
- Încerci şi rişti .
- Faci doar DOI paşi dar . . .
- APARE EL .
- Şi o ia în braţe .
- Atunci ai înţele de ce ea este atât de FRUMOASĂ acum .
- Pentru simplul fapt că este fericită .
- Şi TU eşti invidips pe EL .
- DE CE ? -
- Pentru că el nu a fost un fraier ca tine .
- Ci din potrivă a fost mult mai deştept .
- Şi nu a trebuit să o piardă pentru aşi da seama ca o IUBEŞTE .
- TU te întorci dezamăgit şi cu sufletul rănit şi pleci spre casă .
- Simţi o durere imensă în suflet .
- Ai vrea să plângi . . .
- Să îţi mai aline sufletul .
- DAR NU POŢI DEOARECE TOATE LACRIMILE PENTRU VOI LE-A PLÂNS EA, DE UNA SINGURĂ,PE CÂND TU ERAI PREA FRAIER PENTRU AŢI DA SEAMA CINE TE IUBEŞTE CU ADEVĂRAT.
- Acum stai şi suferă
¤ Doare aşa-i ?