Příjezd

766 42 2
                                    

Amber
Sedím v autě na cestě do New Orleans do proslulého "Hotelu pana Marche". Jsem zvědavá ale nejistá. Táta to nazívá "Odvyková dovolená" protože nechce aby ho máma opustila spolu se mnou po tom co jí podvedl se svou studentkou.

Nesnáším případy kdy spolu lidi zůstávají jen kvůli dětem a strachu o jejich mentální zdraví. V uších mám sluchátka ale myslí jsem pryč z auta, pryč z Virginie... Pryč z tohohle debilního světa.

Trvalo to neskutečně dlouho než jsme se vůbec dostali do New Orleans a pak, konečně po 2 dalších hodinách jsme dorazili k hotelu. Vystoupila jsem z auta a stoupla si před hlavní vchod. Bylo to děsivé. Vešla jsem aniž bych se ohlédla po rodičích vyndavající kufry.

Koukám kolem sebe, ocitla jsem se v hale - červená. Hodně červené. U pultu pár metrů ode mě stojí starší paní a kouká na mě kamenným pohledem a po chvíli se u schodišti objevila žena s blonďatými až platinovými vlasy a podivnou róbou. Usmála se s přimhouřenými oči a odkráčela pryč.

Jsem pomatená. Máma s tátou prošli kolem k pultu. "Viv, máme tu zálohu?" Máma jen kývla, pořád navenek smutná. Přišla jsem k nim, oči pořád upírající na okolí. Mělo to 4 patra a ve třetím patře jsem viděla kluka stojícího u  zábradlí schodů, hledícího na mě.

Vzali jsme si klíče a když jsem se podívala zpátky nahoru - už tam nebyl....

Ahojky, tohle je má nová kniha, snad se bude líbit!!!

American Horror Story; HotelKde žijí příběhy. Začni objevovat