Capitolul 1

2.1K 54 4
                                    

Sunetul ceasului ma trezeste din somnul profund. Era timpul sa ma pregatesc de plecare. M-am ridicat lenesa din pat si m-am dus la baie. Mi-am dat jos pijamalele punandu-le in cosul de rufe si am intrat in dus. Apa rece ma trezeste instant, ma spal apoi ies din dus. Ma duc spre dulap alegandu-mi hainele pentru drum. Optez pentru pantalonii de trening negri , un tricou alb si bluza de trening.

Ma uit la ceas, era deja 7 fara zece, ies in curte si o astept pe Eliza sa vina sa ma ia si sa mergem la autocar. In mai putin de 30 de minute trebuie sa fim acolo. La 7 Eliza isi face aparitia si plecam amandoua catre locul intalnirii.

Drumul a fost de 3 ore. Tabara era la munte, iar in apropiere era un lac. Cum intram in curte o doamna de vreo 30 de ani ne intampina.

-Buna dimineata, copii! Eu sunt doamna Morgan, directoarea taberei. O sa va supraveghez pe parcursul taberei. Am cateva reguli pe care sper sa le respectati: 1. Nimeni nu iese din cabane dupa ora de stingere, pentru siguranta voastra desigur, 2 stingerea se face la ora 12, atunci toti va veti duce in cabane ce faceti dupa in interiorul cabanei nu este treaba mea, 3 nimeni nu pleaca in padure singur. Pe panoul de langa sala de mese aveti listele cu colegii vostri de camera. Atat am avut de zis, sper sa va distrati!

-Hai, Vivi! Sa vedem daca suntem in aceeasi cabana. imi spune Eliza entuziasmata.
-Ok, hai!

Citind lista cu colegii, am observat cu tristete ca nu eram in camera cu Eliza. Of, asta inseamna ca o sa-mi fac o noua prietena , sper sa fie draguta.

M-am dus in cabana, pe unul din paturi se afla un geamantan, banuiesc ca ea a ajuns inaintea mea.

Deodata, din baie a iesit ea. Era inalta, cred ca avea 1,80, avea parul saten si lung dar acesta era prins in coada, cand m-am uitat la ochii ei am ramas masca, avea ochii căprui dar totuși era un caprui superb, era imbracata cu un hanorac visiniu si larg si cu niste blugii negri stramti si taiati in genunchi. Era superba.

-Te mai holbezi mult la mine? Sau o sa ma lasi dracului sa trec?

-Um..scuze!

Doamne, e asa superba. Cand ma uit la ea incepe sa-mi fie foarte cald si inima incepe sa-mi bata cu putere. Ce naiba e asta? E doar o fata. Nu are cum sa-mi placa de o fata,nu? M-am dus repede la baie sa ma spal pe fata sa-mi revin, clar mi se intampla asta de la drum. Cand am iesit ea plecase asa ca am decis sa-mi scot hainele si sa le aranjez.

LesbianUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum