"Îmi rămâi datoare", cuvintele ei mi se tot învârteau prin cap, la ce se referea?
După incidentul cu lacul m-am dus la Eliza în camera ca sa ma usuc cu un prosop, nevrând sa ma duc la mine în camera, ca sa nu dau ochii cu ea.
-Vivi, trebuie sa te duci în camera, mai e puțin și trebuie sa fii la voi în cabana.
-Dar nu vreau, cine știe la ce s-a referit prin "Îmi rămâi datoare", poate ma omoară în somn.
-Vivien! țipă Eliza la mine după ce a auzit ce porcarii scot pe gura.
-Of! Ma duc. Noapte buna, aveți grija de voi!
-Și tu! îmi zic Eliza și colega ei la unison.Ma duc spre cabana mea ușor trăgând de timp, nu vreau sa dau de ea, nu știu ce e cu mine în preajma ei. Îmi oferă frica și totodată siguranță.
Lumina era aprinsa. Apăs ușor pe clanța și intru înăuntru. Ea era așezată pe pat. Stătea cu telefonul în mana și butona.
-Um...buna... voiam să-ți mulțumesc pentru azi.
- Nu trebuie să-mi multumesti, ți-am zis doar, îmi rămâi datoare. zise neuitandu-se la mineÎmi iau un prosop și intru să-mi fac dus. În timp ce-mi făceam duș minunata mea colega de camera intra peste mine.
- Ce dracu faci aici?! tip eu la ea speriata încercând să-mi acopăr corpul
- Mi-am uitat încărcătorul aici, nu te mai acoperi, nu e ca și când mi-ar plăcea ceva la tine. a zis și a ieșit
-Ce nesimțită!
- Te-am auzit!Îmi termin dusul liniștită și ies din baie. Observ ca ea a adormit. Trebuie să-i zic "ea" pentru ca nu știu cum o cheamă.
M-am pus în pat și ma uitam la ea cum dormea, e asa frumoasa chiar și când doarme. Uitandu-ma la ea, am adormit.
CITEȘTI
Lesbian
RomansaIncepand vacanta de vara , Vivien si Eliza hotarasc sa-si petreaca toata vacanta intr-o tabara. Aparentele inseala iar totul e pe dos.