Am terminat de aranjat hainele dupa o ora. Acum asteptam sunetul care ne anunta unde sa ne intalnim pentru a afla mai multe detalii despre tabara si activitati. Dupa nici 30 de minute o voce se face auzita in difuzoare.
-Va rugam sa va adunati cu totii in sala de mese, multumim!
M-am dus plictisita catre sala de mese. Cand am intrat am cautat-o cu privirea pe Eliza. Cum am zarit-o m-am indreptat catre ea, aceasta era la masa cu inca 3 fete.
-Hei! imi spune Eliza entuziasmata
-Um..hei! spun confuza uitandu-ma la cele 3 chipuri necunoscute
- A, da! Ele sunt Vanessa, Violet si colega mea de camera, Melissa.Vanessa era roscata avand parul pana la fund si foarre cret, ochii verzi precum smaraldul si mari.
Violet avea parul scurt si brunet, purta ochelari iar ochii ii avea negri.
Melissa avea parul saten si drept pana la mijloc si ochii caprui.
Erau frumoase te puteai simti intimidat in preajma lor.
-Eu sunt Vivien sau Vivi, cum vreti.
Asteptand ca directoarea sa ne ofere detaliile asteptate o cautam prin sala pe colega mea de camera care mi-a captat atentia. Dupa 5 minute in care o cautam, am vazut-o intr-un colt al salii stand cu alte tipe care pareau periculiase avand diferite tatuaje si fiind imbracate in negru.
-Buna ziua, copii!
Mi-am luat privirea de la ea, uitandu-ma acum la directoare.
-De maine vor incepe activitatiile, azi fiind prima zi va las sa va cunoasteti. Activiitatile constau in: tras cu arcul, fotbal, inot, atletism,box si altele. Puteti alege ce vrei. Masa de pranz va fi servita la ora 12 dupa care vor incepe activitatiile, dimineata masa va fi servita la 8 iar cina la 20. Atat am avut de zis, o zi buna.
M-am ridicat de la masa si m-am dus spre cabana cu gandul sa ma schimb si sa merg la lac.
Cand am ajuns la cabana separe ca noua mea "prietena" era deja acolo.
-Hei, eu sunt Vivi! Iar tu esti... i-am zis prietenos, intinzandu-i mana.
-Nu-i treaba ta! mi-a zis rautacios intrand in baie
-Voiam doar sa stiu cum te cheama, nu sa ne facem bratarile prieteniei! am tipat dupa ea, enervata de comportamentul ei.
CITEȘTI
Lesbian
RomanceIncepand vacanta de vara , Vivien si Eliza hotarasc sa-si petreaca toata vacanta intr-o tabara. Aparentele inseala iar totul e pe dos.