1.

330 19 0
                                    

Victoria

,,Tsau!" ütlesin Ameliale, kui olin klassiuksest sisenenud. Riputasin oma koti laua külge ja istusin pingile.

,,Vahtige mu kulme, ma käisin meikari juures," ütlesin ja eputasin oma kulmudega, nagu mul kombeks oli. Shannon pööritas oma silmi ja keeras selja. Kas mees jättis su maha?

Ma panin oma matemaatika asjad lauale ja hakkasin kodutööd tegema.

,,Miks sul kodutöö tegemata on?" küsis Amelia.

,,Noh... Nägin ühte poissi..."

,,Kes?!" küsis Shannon ja pööras end minu poole.

,,Justin..."

,,Ooot oot oot... Ta on minu!" vaidles Amelia vastu.

,,Minu!"

,,Minu!"

,,Nahhui me ei jõua kuskile nii... Jäta teadmiseks, et ta on minu!"

Amelia oleks mulle kallale tulnud, aga ma hakkasin naerma. Shannon pööras teema tagasi: ,,Oot, selle pärast on sul kodutöö tegemata?"

,,Nad istusid kohvikus ja siis ma põhimõtteliselt meikisin end üle ja panin oma musta kleidi selga ja- Mis see teie asi on!?"

,,Sest mina nägin Justinit esimesena!"

Ma jäin vait ja tegin oma kodutööd edasi. Louis koperdas klassi ja läks siis tagasi kuskile peeretama... Kui kell oli käinud, panin oma asjad tagasi lauale ja tõusin püsti. Proua Adele kõndis oma laua taha ja tervitas meid. Siis ta lubas meil istuda.

,,Nii, avage oma õpikud leheküljelt 103!"

Oigasin ja võtsin oma õpiku.

,,Lugege see tekst läbi! Eriti teie, Romeo ja Matthew!"

Panin omale juuksesalgu kõrva taha ja tõstsin pea, kui olin teksti läbi lugenud.

,,Nüüd teeme ülesande 764 suuliselt," käsutas Adele.

,,Ooohh..."

,,Miks?"

,,Ma ei viitsi..."

,,On lohh..."

Sel ajal, kui teised ülesandeid tegid, toimetas Matt oma märkmepaberite kallal. Ta kortsutas neid kokku ja viskas nendega Romeod. Nii palju, kui ma Shannoni sinikas-roheliste juuste tagant nägin... Ei tegelt on Matt juba kaua aega Romeod ,,sebinud". Ta koguaeg vahib teda, ütleb talle kahtlase häälega ,,Tsauuuuuuuu..." ja lõi talle ükskord jalaga kottidesse ja siis ütles, et tal on kõva.

,,Nahhui sa seal sebid Romeod."

,,Ongi noh!"

,,Matt, anna need siia!" ütles õpetaja.

,,Minu oma!" moonutas poiss häält ja surus need oma rinna vastu. Ma hakkasin naerma ja siis sukeldusin oma ülesannetesse.

Oli juba pikk vaikus, mis oli vauditav, kuid mille alati ja meelega rikub Louis. Ta lasi ilge käraka, mille peale kõik tüdrukud oma laudasid akna poole lükkasid, ka mina.

,,Türa kas sa ukse taha ei saa minna?!" karjusime. Õps pööritas silmi.

Louis vaatas ehmunult ringi ja muigas. Ta ongi selline, lisaks ta nokib veel oma nina ja siis pudistab neid enda laua juurde maha...

,,Vic!" sosistas Armando. Ma keerasin pea tema poole, mille peale ta kulme üles-alla liigutas. Noh, tal polegi kulme... Ma näitasin talle rahulolevalt fucki. Õnneks õpetaja seda ei näinud, sest nagu ma ütlesin, kattis Shannon selle ala oma juustega ära.

,,Õps, mul on tehtud!" hüüdsin ja tõstsin käe.

,,Mul ka!" tegi seda ka Amelia. Ma vaatasin tema poole, mille peale ta naeratas. Vahepeal ma lihtsalt vihkan seda juustu...

,,Võtke töövihikud!"

Amelia

,,Appi, see Vic arvab endast mingi üüber hästi. Ta ei saa mitte mingil juhul Justinit endale! Ta on ju minu järgi HULL."

,,Amelia, keskendu ülesandele, " ütles õpetaja, kuid siis käis kell.

,,Õps, tõmba nihhi!" hõikasin ma, kuid ta kahjuks ei kuulnud seda.

,,No kallid väiksed süldikesed, mis peo me laupäeval siis korraldame?" küsis Shannon.

,,Midagi..........mõttetut," katkestas Romeo vaikuse.

,,Ei, ei, ei, me paneme ikka korraliku peo maha, koos kõigi keelatud asjadega," laususin salapäraselt ja tegin kulmutantsu.

,,Oojaaa," oli ka Vic nõus.

,,Jaaa!"

,,See tuleb süldiselt vinge."

,,Aga kelle pool?"

,,Amelial on ju ilus suur saun, seal oleks hea midagi keelatut teha," arvas Shannon ning kõik vahtisid mind, nagu ma oleks mingi vorsti maha koksanud.

,,Nojah," olin ma nõus, sest muud mul üle ei jäänud.

Kell aga tilises ja kõik loknkisid füüsika tundi.

,,Tere!" hõikas alati rõõmsameelne füsa õps, kellele meeldib meie klassi Matt. Iga tund annab õps meile mingeid tatiseid töölehti. Ahjaa, õps sebib Mattiga iga tund. Ja nii see oli ka täna. Kõik olid erutunud, ma ei imesta kui mõnel süldil hakkas püksis midagi võdisema.

,,Ka sa esmaspäeval tähti tahad vaatama tulla? Kell üheksa öösel, või noh, õhtul?See on seal teeristi lähedal," sosistas õps läbi hammaste.

Matt tundis selle üle piinlikkust ja vahtis Romeod.

Terve klass hakkas hõiskama: ,,Üüüüüüüüüüüü, võtke tuba endale, turteltuvid!"

,,Oih, nii, tund käib, räägime pärast edasi," võttis õps ennast kokku ja tegi Mattile silma. Matt ei teinud vastu midagi, vaatas hoopis Romeod.

Tund sai läbi ja läksime tüdrukutega puhvetisse endale mingit näksimist ostma. Poistekari läks mööda ja vilistas meile. Vic kohe õhkas ja mõtles, et see oli talle. Tegelikult see oli mulle, sest Justin vaatas mulle otsa ja tegi silma. See oli nii armas, aga ma ei teinud sellest välja, sest ta peab ennast veel tõestama, kas ta on mulle ikka truu ega peta mind.

Kui me puhveti järjekorras seisime, vehkis Shannon oma siniste juustega ja Vic mõtles ilmselt Justini peale. Seda tegin ka mina, aga ma ei näidanud seda välja. Ma vähemalt arvan nii.

Shannon

Laupäeval toimus Ampsu (Amelia) juures sauna party. Võtsin sinna kaasa ,,kõike head ja paremat". Helistasin Vicile, et ma võtan ta peale. Tõmbasin oma motu käima ja sõitsin Vici poole.

Vic jooksis minuni ja karjus: ,,Jou bitch....oota ma toon oma kraami ka." Ta tegi oma kulmude mängu.

,,Hei see on minu ala," ma naersin.

Jõudsime Ampsu juurde. Jooksin karjudes ja pudeleid lehvitades tema juurde. Vic tuli ka majja varsti. Hakkasime asju õhtuks valmis panema, kui uksekell käis.

Tormasin ukse juurde ja ütlesin: ,,Hei! Vic, su poiss on siin."

Vic tormas ka ehmunud näoga siia. Ta tõmbus näost kohe punaseks ja peaaegu minestas ära. Ta tiris mu eemale ja küsis:,, Mis sul viga on?!"

Ma naersin: ,,Kuule ole nüüd, see oli nali. Fun on ju. Ära prabla. Ma ju tean, et Justin sulle meeldib, aga see oli lihtsalt nali. Ok lähme nüüd, ma pean veel jooke segama."

Ampsu juba flirtis seal Justiniga. Ma naersin kui Romeo Mattile pepulaksu andis. FUN.

----------------

You you rahvas!

Jõudsime siis osa kah valmis. Nagu aru oli saada, siis on siin meie nimed, kuid Amelia on Maria.

Igal juhul, votege ja kommenteerige ja kutsuge sõpru siia!

Vic, Shannon ja Maria :)


Bae or Bye //eesti keelesWhere stories live. Discover now