Shannon
,,Noh, tõmbame nüüd pudelit mängima!" hüüdsin teistele ja läksin Vici juurde. ,,Noh, peer, pane riidesse ja lähme pudelit mängima."
Ta noogutas ja tõusis püsti. ,,Oi raisk, kuidas ma Ameliale tagasi teen!"
Ma hakkasin naerma ja tõmbasin pluusi üle pea. Varsti tulid ka teised, kes end riidesse panid. ,,Lihtsalt igno neid, sa ei saa nahhui teda endale, ja siis peereta lihtsalt näkku talle!"
,,Ongi noh, kuradi Amps raisk," sosistas ta. ,,Kui ta solvab, siis peeretame näkku talle. Haige juust ju..."
,,Aga ta on ikkagi meie klassiõde... Me oleme bestikad ju."
,,Ei, siis, kui ta oma Juustuga siia hoorama tuleb!"
,,Okkadi..."
Me olime juba riides ja läksime kööki pudelit otsima.
,,Las ma aitan sind," tuli Thomas Vici juurde ja võttis ülemisest kapist selle pudeli, mida Vic kätte üritas saada. Vic on ju lühike, teistest kümme sentimeetrit lühem. Thomas andis pudeli Vicile, tüdruk naeratas talle ja tuli siis minu juurde.
,,Näe, jälle uus mees..."
,,Tal on näo peal kahtlased punnid."
,,Siis vaata ta vorsti!"
,,Ma ei ole pervert."
,,Lits õigemini..."
Vic lõpetas selle nokude vaatamise jutu ja läks elutoa uksest sisse. Ta tõstis pudeli üles ja karjus: ,,Kõik pudelit mängima!"
Kõik kogunesid parkettpõranda keskele, mis on nähtavalt kõige suurem ruum siin. Seal kõrval oli lillakas vaip ja paar trepiastet ning üks puu. Ma istusin Vici kõrvale ja võtsin ta käest pudeli. Ma panin selle keskele, kuhu ma pidin ronima, sest ringis oli pea kakskümmend inimest. Panin pudeli veerema. See jäi napilt Vici peale, kuid ta ohkas, sest talle ei meeldi ekstreemsed mängud. Mulle meeldivad, ma olen BadAss... Pudel jäi Ampsu peale.
,,Midagi hullu," sosistasin Vicile. ,,Ohh, ma tean!" Küsisin kõvasti: ,,Kas sa-"
,,Oot, tõde..."
,,Kas sa oled süütu?"
,,Ikka," ütles Amps ja vaatas Juustule otsa. Juust punastas.
,,Eem... Ok," ütlesin ja andsin pudeli talle. Amelia veeretas seda, mis jäi Louis' peale.
,,Tõde või tegu?" küsis Amps poisilt, kes parajasti oma nina nokkis. Me hakkasime Viciga hirnuma. Louis punastas ja toppis oma ninakolli pükste külge. Talle meeldib Amps, koguaeg vahib talle otsa ja punastab. Tal olid suunurgad kõrvuni. Minule ja Vicile julgeb peksa anda, Ampsule mitte...
,,Tegu."
,,Võta oma pluus ära."
,,Nii mõtse küsimusi mõtlebki," sosistasin Vicile.
Louis võttis oma pluusi ära. Ma vaatasin Vici, kes oleks minestanud, sest talle ei meeldi Louis' sarnased süldised elukad. Ta elu on pühendatud sixpackiga meestele.
Amelia
,,Appi, ma ei suuda enam. Nahhui see Louis sebib mind kogu aeg," kurtsin ma supinokudele.
,,Lapsi olete juba üritanud vorpida?" küsis Vic kavalalt ja hööritas oma väikest muhku tagapool oma keha (perset).
,,Ah, käi kukele" naljatasin ma, ,,ma ennem ju ütlesin, et ma olen süütu."
,,Ma kujutan ette, millised nad tulevad. Paksud ja pikad, kui poiss tuleks, oleks samasugune nagu sültki."
,,Ehk äkki lõpetame selle teema?" vaatasin supinokusid kutsikasilmadega.
,,Jaja," pööritas Shannon oma hiinlase silmi, ,,aga ära temaga pigem midagi üritagi, isegi mitte üheöösuhet, saad sealt HIV või midagi sellist."
,,Nalja kah," suutsin ma ainult öelda, sest ma olin naerukrampides.
,,Ou, pliksid," hüüdis Matt, ,,liigutage oma persekesi!"
,,Jaja," hõikasin ma talle vastu, ,,aga muide Shannonil polegi perset taga."
,,No tulge sellegi poolest või ise teate," hüüdis Matt vastu.
,,Kohe tuleme," kulmutantsutas Vicu, ,,sa mine üldse oma Leilaga amelema."
,,Eeee, ta vist ei kuulnud seda," naeris Shannon.
,,Kahju," naersin ka mina.
Jõudsime kuidagi parkettpõrandale ja keerutasime pudelit edasi.
,,Nii, Matt, tõde või tegu?"
,,Tõde, vist," podises Matt.
,,Mis teil Leilaga toimub?" lärmas Shannon ja tegi oma kulmutantsu.
Matt punastas ja ütles vaiksel häälel: ,,Toimub see, et....."
,,Noh, räägi juba!" ei suutnud me kannatada.
,,Toimub see, et see vanamutt ajab mulle ligi ja iga kord, kui ma teda näen, jooksen minema," pööritas Matt silmi.
Shannon
Keerutasime uuesti pudelit ja see jäi selle ilusa poisi peale.
Matt küsis:,,Tõde või tegu?" Vic samal ajal: thats the girl. Mudis oma kanni.
Poiss muidugi ütles tegu ja "oi mis üllatus!" .Pidin mina talle SÜLETANTSU tegema. Ma oleks nagu sealt juba ära jooksnud , aga noo ei ma teen kõik ära.
See olen juba mina.
Noh ma siis tõmbasin särgi ära (viled) ja istusin poisile sülle. Appi millised lihased. Pandi muusika käima ja no ma siis hõõrusin ennast ta süles. Mida peput. Ta andis mulle KANNILAKSU kui ma sealt ära tulin .
_________
Pekki ma ei oska kirjata.
-ShannonÜliheaa juu
-MariaTrallallaa.... #naerab ja pühib naerupisaraid#
-Vicu
YOU ARE READING
Bae or Bye //eesti keeles
RomanceKas õpetaja ja õpilase armusuhe on võimalik? Aga kui õpetaja on armunud õpilasesse?