Justin
Vaatasin Victoriat, kes näost punaseks tõmbus ja siis Shannoniga kööki läks. Nägin, kuidas Amelia üksi diivanil istus ja mulle kavalalt otsa vaatas. Läksin tema juurde.
,,Tsau!"
,,Hei, tahad istuda?"
,,Meeleldi!"
Hakkasin teda kohe sebima, ta meeldis mulle. Ta oli just minu jaoks kobe tükk. Istusime natuke aega vaikuses. Vaatasin hetkeks tüdrukut, kes punastas ja siis teema millelegi mõttetule pööras.
,,Täna on ilus ilm."
,,On jah, soojaks hakkab minema."
,,Kuidas ma tahaks juba ujuma..."
,,Kaks, ainult kaks kuud veel käia seal sitases koolis..."
,,Ou Ameeee-" tuli Victoria rõõmustades köögist, vaatas mind ja siis punastas. Ma loodan, et ta minu peale ei punastanud... ,,Tule siia."
Amelia tõusis püsti, oma sulgkerge pluusiäärega mu nägu puudutades, ja läks Victoriaga kööki. Ma tundsin oma alakõhus kerget erektsiooni, mis mu naeratama pani.
,,Ou mees, ära nüüd nii palju erutu!" hüüdsid teised poisid, kes mind mu mõtetest välja juhtisid ja plaksutasid.
,,Ma valiks parema meelega Vici," sõnas Thomas. ,,Tal on kena kann ja suured pommid."
,,Ta on liiga vaikne..." podisesin omaette ja hakkasin Ameliat kaitsma. ,,Mis siis Amelial viga on?"
,,Ei noh, see on minu arvamus."
Amelia tuli köögist ja istus mu kõrvale. Varsti tuli ka Victoria, kes mu ette lauale krõpsukausi pani. Ta tuli oma persega mu näo ette, mida ma oleks tahtnud puudutada... Ma jäin ta kanni niikauaks vahtima, kuni ta tagasi kööki läks oma kiire kõnnakuga. Amelia sai aru, et ma Victoriat vahin ja lõi mu põske. Ma vaatasin talle otsa ja naeratasin.
Me toetasime oma seljad vastu diivanit. Ma panin ühe oma käe üle Amelia selja. Ma pidin ju seda kuidagi alustama.
Shannon
Seisin seinale toetudes diivani vastas kui Vic krõpsudega köögist tuli. Kui Vic Justini eest mööda läks siis Justin täiega vahtis Vici taguotsa. Mine peksa pihku kiimas känd.
Siis aga andis Amps Justinile litaka vastu nägu, mis Justini maa peale tagasi tõi. Ma oleks seal samas täiega hirnuma hakkanud, kui mul ei oleks vähegi viisakust (kui mul seda üldse on) olnud.
Aga minu kahjuks pani see pervo (Justin) oma käe Ampsu seljale.
Mul tuli peaaegu okse kurku, niiet jooksin minema. Ma ei tea mis mul viga on, aga minu jaoks on see nii survestav, kui keegi ligi ajab.
Tormates põrkasin kokku ühe poisiga. Wow ta oli....ilus. Tal olid mustad juuksed, millel olid sinised triibud sees ja tal oli KULMUNEET. Mulle nagu täiega meeldivad needid, nagu seda mu peal näha on. Ta oli must natuke pikem ja tal olid niinii sügavad sinised silmad.
Ma oleksingi sinna teda vahtima( ja tema mind) kui Vic ei oleks mind köögist kutsunud . Naeratasin poisile ( ja tema mulle...wow see naeratus) ja lippasin kööki.
Victoria
Kui ma oma kanniga Justini ees vehkisin tundsin kui ihaldavalt ta mind vaatas. Juba see mõte ajas mind naerma ja siis kui Amelia Justule kõrvakiilu andis purskasin ma ikka täiega köögis naerma.
Kuulsin, et tagauksest keegi sisse astus. See oli üsna hot poiss aga rohkem nagu Shannoni tüüp. Järgmisel hetkel põrkasid Shannon ja see poiss kokku. Wow nad vahtisid üksteist umbes 5 mintsa. Ma otsustasin selle idülli katkestada ja hõikasin Shannonit. Shannon naeratas ja tuli siis joostes kööki. NAD KUULUVAD KOKKU. Aga mu kann on ikkagi kobe.
ESTÁS LEYENDO
Bae or Bye //eesti keeles
RomanceKas õpetaja ja õpilase armusuhe on võimalik? Aga kui õpetaja on armunud õpilasesse?