Stranci

108 5 0
                                    

Hladan prolećni dan. Kiša samo što je prestala, poslednje kapljice kiše padale su sa grana procvetalog drveća i stvarale buku u glavi Mije i njene braće.
- Čujem sve toliko glasno danas kao da ću eksplodirati.
Suznih očiju crvenkaste boje Brend se požalio na posledice njihovog vučjeg života.
- Danas je bas težak dan. Kao da se nešto čudno dešava sa prirodom.
Rekao je Kevin.
- Moramo proveriti. Hoćemo u planine ?
- Može. Moraćemo se razdvojiti.
- To će biti opasno, ako otkriju da nemamo čopor mrtvi smo.
- Moramo proveriti. Vredi riskirati neko je sigurno novi ovde.
- Krećemo za pola sata.

Nakon kratkog ubeđivanja Mia je ubedila svog starijeg brata Kevina da provere.

Bili su u na granici šume i ušli su u poslednji deo svog teritorija.
- Jesi li baš morala voditi Gloriju ?
Upitao je zbunjeno Brend koji je bio ljut na sestru zbog toga što je povela svoju golemu kuju u šumu.
- Da.
Gloria je bila aljaski malamut, i jako povezana sa Mijom, svaki put njih dvije bi zajedno proveravale teritoriju i trčale skupa proplancima.
- Mia idi na severoistok, Brend na severozapad, ja ću na sever. Celo vreme neka vam budu uključene motorole, nađemo se kod velikog hrasta.
- Ok.
Razdvojili su se i svako je krenuo na svoju stranu. Uskoro Mia se pretvorila u ružno čudovište, dlakavog lica, velih kandži, uši su joj se deformisale, a zubi postali dugi i oštri. Trcala je brzo. Njen pogled je ledio krv u žilama. Mokra zemlja skupljala se među njenim kandžama. Stala je. Miris koji je dopirao sa njene leve strane nikad pre nije osetila. Okrenula se i pogledala prema tamo. Polako je pregledavala svaki deo šume. Njena kuja je njuškala za njom. Pronašla je otisak gole noge. Miris ju je izludio. Vampiri su na njihovoj teritoriji. Glasno je zavijala, vetar je nosio njen urlik do vrhova planine sa kojom se sudarao, cuo se po celoj okolini. Ubrzo njena braća su se stvorila kraj nje.
- Jesi li dobro ?
- Pogledajte ovo.
- Vampiri ?
- Da.
- Idemo kući.
Brzo su se stvorili kraj džipa umrljanog blatom. Seli su u auto i ćutali. Brend bez majice je sedio na zadnjem sedištu sa Gloriom.
- Ako počnem rezati na nju hoće li prestati sliniti po meni ?
- Ne.
Ostatak puta su se vozili u tišini. Bilo je očigledno da su vampiri došli u njihov kraj i to ih je mnogo brinulo. Zbog dolaska vampira oni mogu izgubiti podršku veštica i biće uništeni.
- Posetimo Felpsove, moramo ih upozoriti.
- U redu.
Kevin je brzo okrenuo džip i nestali su na mokroj cesti.

Kuca Felpsovih nije bila daleko. Lepa i bela, okovana prekrasnim dvorištem punim cveća u blizini škole bila je prekrasna kuća za stvorenja koja kriju svoj identitet. Ovde su živele majka, baka i dvije ćerke. Mijina najbolja drugarica Kira i njena starija sestra Katherine, njihova majka profesorica biologije Jessica, i baka Rebecca. Ušli su u dvorište i popeli se do vrata. Brend se naslonio na gredu, koja je stajala na ulazu. Kevin je pozvonio i čekao da im neko otvori. Katherine je otvorila vrata.
- Psi su nas došli poseti, uz dužno poštovanje Mia i Kevine.
Rekla je uvek sarkasticna Katherine. Njena lepa plava kosa bila je nemirna, a zelene oči toliko sjajne da su se vukovi iznenadili njenom energijom. Ona nije volela Brenda. On i ona su nekad bili u vezi i vatra između njih je frcala na sve strane. Veštica i vuk ? Loša kombinacija.
- Dobar dan deco, uđite.
Na vratima se pojavila Jessica.
- Hvala.
Troje vukova je ušlo u kuću veštica porodice Felps. Oštar miris čaja napunio je nozdrve Mije i njene braće.
- Očekujemo vas celi dan.
Rekla je Kira i stala uz Miju.
- Onda niste trebali kuvati čaj ovako jakog mirisa.
Brend je bio pomalo osamucen.
- Vučija trava moj recept.
Rekla je Katherine.
Seli su za veliku sofu, Rebecca je nešto čitala i nije previše obraćala pažnju.
- Neko nam je upao na teritoriju.
Rekao je zabrinuti Kevin.
- Verujemo da su to vampiri.
Rekla je Mia.
- Ne mora značiti.
Rekla je Jessica.
- Našli smo otisak stopala na severoistoku, te se oseća jak miris.
- Ne može biti.
Rekla je vidno uznemirena Katherine koja je imala bliži susret sa vampirom.
- Smirite se. Možda i nisu vampiri, možda su lisice ili medvedi. Ili nekakva druga stvorenja, dolaze previše brzo. Nešto ih tera iz unutresnjosti zemlje prema nama. Moramo sakupiti čuvare i ostala stvorenja kako bi se zaštitili.
Rebecca je bila jasna. Uvek su je slušali, bila je stara i mudra, i još uvek duplo snažnija od njih svi zajedno.
- Ne dolazi u obzir. Mi ne sarađujemo sa čuvarima. Ako ste zaboravili oni su ubili našu majku.
Rekao je Brend.
- Vi zaboravljate da ste bez čopora.
Katherine se umešala.
- Da ali mi smo ostali bez čopora zbog njih, sećate se ?
- Brend molim te prekini.
Rekao je Kevin smirujući svog mlađeg brata.
- Okupljanje će biti večeras u Znatnoj kući. Dođite ako ne želite umreti.
Rekla je Rebecca.

TamaWhere stories live. Discover now