Arkamdan biri kolumu tuttu ve bana sarıldı.Sarılan kişi Demir idi.Kolumu çekerek.
Onu iterek "Ne yapıyorsun,iyi misin Demir"
Bana sırıtarak
"Hiç bu kadar iyi olmamıştım"dedi.
O an ona bir yumruk indiresim geldi ama gene iç sesim beni engelledi.Ve hiç birşey demeden korkutucu ama masum gibi gözüken bir bakış attıktan sonra gitmeyi unutmadım.O sadece arkamdan alaycı bir şekilde bakıyordu.
-----------------------------------------------------------
Ertesi gün yine aynı şekilde gözüme ışık girmesiyle uyandım.Yemek yedim ve telefonuma baktım YAŞASIN bugün hafta sonu idi.Bugün ne yapacağımı düşünürken telefonumun çaldığını gördüm bilinmeyen bir numaraydı.Telefonu açtığımda ilk dediği şey şu oldu "Ben Demir"
O an şaşırmıştım donup kaldığım için yarım saattir bana "Alo" diyen Demir'i
unutmuştum.Birden kendime gelip sinirle "Numaramı nerden buldun"dedim.Derken kulağım kahkaha sesiyle patlamıştı. Sonradan telefonu yüzüne kapattım.
Kiralık evimde yanlız kalmamak için bir evcil hayvan alacaktım onun için Pet Shop a gittim aralarından çok masum duran Golden Retriwer'dan seçtim.
Büyük bir sevinçle evime götürürken askalsın üstü açık olan kırmızı bir araba bana çarpıcaktı sinirle
"Ehliyetini kasaptan mı aldın?"dedim
Biliyorum çok eski bir laf ama tam yerinde ve zamanında söylemiştim arabanın içindekini erkek güneş gözlüğünü yukarı kaldırarak söze başladı.
"Evet kasaptan aldım başka bişey diyecek sen söyle senle uğraşamam"dedi.
Asıl ben senle uğraşamam dedim ve havalı bir yürüyüşle gittim. Bu aralar öz güvenim gelmişti artık kimseden korkuyordum resmen.
Eve vardığımda köpeğimin ismini Oscar koydum ve yemini hazırladım.
Oscar ile oynarken yine telefonum çaldı bu sefer gene o arıyordu ve açmak zorunda kalmıştım."Alo Özge okulun önündeki parkta buluşalım" dedi ve yüzüme kapattı bu sefer ödeşmiş olduk.
Okulun önündeki parka giderken Oscar ı yanıma almamıştım. Demir ordaydı.
"Ne var"
"Aslı o benim... değil"
Aslı o benim den sonrasını kısık seale söylemişti ama ben yinede anlamıştım.
"Anlıyorum ama bundan banane" sert bir tepki vermiştim.
"Sadece bilmeni istedim o kadar"
Bu basit konuşma benim sıkılmış olan bakışımla bitti.
"Artık söyleyeceklerin birtiyse ben gidiyorum"
Evet arkadaşlar köpeğin türünü yazarken yazım yanlışı yapmış olabilirim bunun için çok özür dilerim arkadaşlar...
Multimedyada Demir var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN KOKUSU
RandomBir kızın hikayesi bu utangaçken yavaş yavaş yükseldiği özgüveni onu çok güzel yerleri taşır ama hergün mutlu son olmaz..